نشست یاشولی های گنبد کاووس با انتخاب پر سر و صدای قره جه طیار به پایان رسید.

برخی حاشیه های اعلام نهایی یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس

به گزارش گلستان24،صبح دیروز بیست و نهم بهمن ماه نشست یاشولی های گنبدکاووس در حالی به پایان رسید که کاندیداها به مهندسی این جمع اعتراض داشتند.

هفته ها قبل از رای گیری نام قره جه طیار به عنوان گزینه نهایی مطرح شد،این شائبه زمانی قوی شد که طیار در جلسه ی آخر با کاندیداها از تمکین بی چون و چرای خویش به کاندیداها خبر داد که تمام کاندیداها به وی اعتراض کردند.

در ورودی تالار بابایی که یاشولی های انتخاباتی وارد می شدند چند نفر با اعتراض به اینکه خیلی ها دعوت نشدند مکان را ترک کردند.

برخی از افرادی که به آنها اطلاع رسانی نشده بود و کارتی به نام آنها صادر نشده بود از جایگزین شدن فرد دیگر به جای آنها اعتراض شدید داشتند.

اوج حساسیت در تالار بابایی لحظه ورود محمد شریف نیا بود که یاشولی ها از ورود وی ممانعت کردند که باعث اعتراض شدید هواداران شریف نیا و برخی از یاشولی ها شد.

بعد از کشمکش های فراوان سخنرانی شریف نیا با دخالت برخی افراد نیمه تمام ماند که بعد از خروج وی یکی از شعرای منطقه با لحن شدید اعتراض آمیز خطاب به جمعیت گفت: ای مردم این ناحقی در حق این شخص را ببینید،چرا به بقیه بیست دقیقه وقت می دهید به او پنج دقیقه مهلت می دهید؟

رای گیری بین پنج گزینه عبدالصمد بردی پور،قره جه طیار،سلیمان هاشمی،عراز مراد مغربی قجق و بی بی سارا نازقلیچی انجام شد و به وسیله یاشولی های انتخاباتی اعلام شد شریف نیا در رای گیری شرکت داده نمی شود.

در این نشست ۵۲۸ رای به صندوق انداخته شد که ۲۱۷ رای نام قره جه طیار را بر روی خود هک کرده بود حال سوالی که مطرح می شود بیان این نکته است که اگر شریف نیا در رای گیری شرکت داده نشده است یک رای از کجا آمده است؟

از شب گذشته نیز تمام یاشولی های انتخاباتی در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای خویش فعالیت می کنند،اگر یاشولی ها میان خود اختلاف نداشته باشند پس چرا هر کدام سراغ گزینه های خود رفتند.

شایان ذکر است در روزهای گذشته تمام کاندیداها سعی داشتند نیروهای خود را وارد جمع یاشولی ها کنند تا در رای گیری شرکت کنند.

در متنی منتسب به یکی از کاندیداهای شاخص قوی گنبدی دلایل قابل تاملی درباره عدم تمکین وی بیان شده است که در گروه های مجازی به شدت نشر داده می شود.

از شب گذشته تمام کاندیداها رو به افشارگری درباره مسائل پشت پرده یاشولی های انتخاباتی آورده اند.

منبع:ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار