فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان خبر داد

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان گفت: نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان حین انجام ماموریت گشت‎زنی در دریا، صیادان غیرمجاز را شناسایی و متوقف کردند.

شناسایی و توقف صیادان غیرمجاز توسط یگان حفاظت شیلات گلستان

به گزارش گلستان24،پاسدار غفار سعیدی‌نسب اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت طی یک مرحله گشت مشترک دریایی در حوزه استحفاظی خواجه نفس و گمیشان برای حفاظت از دام‎های خاویاری و پاکسازی منطقه، پنج فروند قایق موتوری با 6 سرنشین به همراه ادوات و آلات صیادی غیرمجاز را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: در این مرحله از گشت‎زنی یک فروند قایق موتوری 15 قوه اسب، یک فروند قایق موتوری هشت قوه اسب، سه فروند قایق موتوری پنج قوه اسب و در مجموع پنج فروند قایق موتوری غیرمجاز، 15 کیلوگرم ماهی استخوانی، 24 رشته دام استخوانی و یک دستگاه گوشی همراه از صیادان غیرمجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان گفت: با اقدام نیروهای گشتی برای توقیف قایق، تمام آلات و ادوات صیادی آنها ضبط و کشف و به پایگاه انتقال داده شد.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان تصریح کرد: متهمان به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به مراجع قضایی و دادسرای عمومی انقلاب شهرستان ترکمن و گمیشان معرفی و اعزام شده‎اند.

لازم به ذکر است، تعداد 100 رشته دام استخوانی بلاصاحب، توسط ماموران یگان حفاظت شیلات استان طی گشت‎زنی و پاکسازی، از دریا جمع‎آوری شد.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار