کامیونی که فرمان آن بریده بود سه شهروند گالیکش را به کام مرگ کشاند.

کامیون فرمان بریده سه شهروند گالیکشی را به کام مرگ کشاند + تصاویر

به گزارش گلستان24، روز گذشته کامیونی از سمت شهرستان کلاله به شهرستان گالیکش درحرکت بود که ابتدای روستای خمبرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان (روبروی جاده روستای تلوستان) موجب مرگ سه نفر از شهروندان گالیکش شد.

به گفته شاهدان عینی راننده کامیون که از حال عمومی خوبی برخورد بوده پس از حادثه به روستاییان گفته: با نزدیکی به محل حادثه فرمان کامیون بریده‌شده و کنترل از دست راننده خارج می‌شود.

کامیون به شانه راست جاده منحرف و پس از برخورد با تیر برق، علمک گاز و دیوار منزل یکی از اهالی سه نفر از اهالی سالمند روستای خمبرآباد که در حاشیه روستا و کنار درب منزل خود نشسته بودند را زیر گرفت.

دو نفر از حادثه دیدگان توسط نیروهای مردمی به بهداری گالیکش اعزام می‌شوند. یکی از مصدومین حادثه که خانم بوده در بهداری گالیکش فوت‌شده و مصدوم دیگر توسط اورژانس کنگر به بیمارستان مطهری گنبدکاووس منتقل و در آنجا فوت می‌شود.

یکی دیگر از مصدومین این حادثه و رانند کامیون نیز توسط اورژانس کلاله به بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) این شهرستان منتقل می‌شوند که متأسفانه نفر سوم از اهالی روستای خمبرآباد نیز در این بیمارستان فوت می‌شود.

nilkooh1137 1

nilkooh1137 1

nilkooh1137 1

nilkooh1137 1

nilkooh1137 1

nilkooh1137 1

انتهای پیام/

منبع: نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار