ماجرای مرگ کودک کلاله‎ای که از طبقه 3 سقوط کرد

دکتر جراح کودک 4 ساله که از ارتفاع حدود 9 متری به پایین افتاده بود، گفت: این کودک از ناحیه شکم درد داشت و احتمال خونریزی داخلی نیز وجود داشت و چون وضعیت اورژانسی بود، تصمیم به عمل وی گرفتیم.

 پزشک: احتمال خونریزی داخلی وجود داشت، تصمیم به عمل گرفتیم

به گزارش گلستان24،پدر بنیامین مجرد در گفتگو با خبرنگار این سایت اظهار داشت: روزی که فرزندم از طبقه سوم به زمین افتاد، در لحظات اولیه با مشکل تنفسی روبرو بود و با تنفس مصنوعی به روند تنفسی وی کمک کردیم و پس از انتقال به بیمارستان کلاله فرزندم شروع به گریه کرد(جیغ کشید) و هوشیاری خود را بدست آورد و برای تست هوشیاری از وی چند سوال نیز پرسیدیم که به درستی پاسخ داد.

وی ادامه داد: وقتی دکتر جراح وضعیت فرزندم را دید با معاینه شکم وی، از من اجازه عمل جراحی گرفت و من نیز در پاسخ به وی گفتم: شما دکتر و متخصص هستید و هر چه صلاح است تا فرزندم زنده بماند، انجام بدهید.

benyamin 1

مجرد گفت: عمل فرزندم چند ساعتی طول کشید و در نهایت اعلام کردند که باید به بیمارستان گنبد اعزام شود که با اعزام وی به بیمارستان گنبد نیز، , وضعیت فرزندم تغییر نکرد تا اینکه فوت کرد.

این پدر از پیگیری های خود در خصوص علت مرگ فرزندش گفت و اضافه کرد: با بررسی اولیه پزشک قانونی فرزندم هیچ مشکلی اعم از خونریزی و شکستگی نداشت و پزشک قانونی نتیجه قطعی علت مرگ را منوط به مشخص شدن آزمایشات ارسالی دانست.

benyamin 2

پیکیر موضوع از دکتر جراح این کودک شدیم و جراح این کودک در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به اینکه این کودک از ارتفاع 9 متری به زمین افتاده بود احتمال خونریزی داخلی و پارگی طحال و سایراحشاء داخلی وجود داشت و در صورت خونریزی داخلی و اعزام وی به گنبد، احتمال اینکه در مسیر جان خود را از دست بدهد نیز وجود داشت و این به نوبه خود مشکلات دیگری را ایجاد می کرد.

وی افزود: با توجه اینکه فشار این کودک پایین افتاده بود و از ناحیه شکم نیز درد شدید داشت و این شرایط، شرایط اورژانسی بود تصمیم به عمل وی گرفتیم.

دکتر جراح ادامه داد: اما پس از عمل علائم ضربه مغزی از جمله گشاد شدن مردمک چشم یکطرفه ظاهر شد و با هماهنگی با  متخصص جراح مغزو اعصاب در گنبد، وی فورا به گنبد اعزام شد.

دکتر جراح با بیان اینکه بیهوشی و داروهای ان باعث میدریاز یکطرفه نمیگردد، احتمال اینکه این کودک بر اثر بیهوشی  دچار عارضه شده باشد را رد کرد و با توجه به ارتفاع زیاد(9متر) و ضربه شدید با انرژی خیلی زیاد به کل بدن و سر مصدوم، اسیب های مغزی رابرای فوت کودک که بعد از 4 روز بستری در ICU اتفاق افتاد را مطرح کرد.

منبع:کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار