چرا استاندار لرستان باید امنیت یک زن فتنه گر را تامین کند؟

همسر شهید مدافع حرم گفت: در همایش روز گذشته وقتی قصد سئوال از فائزه هاشمی را داشتم محافظان و طرفداران وی به من حمله کرد و گرفتند که من را به بیرون پرت کنند و زشت‌ترین دشنام‌ها را به ما دادند

ماجرای حمله و فحاشی طرفداران و محافظان فائزه هاشمی به همسر "شهید مدافع حرم"

 به گزارش گلستان24،  خانم احمدی‌زاده در یادواره شهدای مدافع حرم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید هادی کجباف و سردار ماشاء الله شمسه که شامگاه سه شنبه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد اظهار داشت: واقعیت امر این است که فائزه هاشمی چرا باید با امنیت وارد خرم آباد شود؟ چرا باید استاندار شما امنیت این زن فتنه‌گر را تامین کند که بیاید با آزادی برای خود سخنرانی کند. .

وی با بیان اینکه ما امروز می‌بینیم که بیت‌المال را در جایی که نباید مصرف شود مصرف می‌کنند و این داغ بیشتر ازداغ شهیدان ما است، افزود: من زمانی که وارد شهر خرم‌آباد شدم یک صحنه غم انگیزی را دیدم که دلم نمی‌خواهد شما را مطلع نکنم.

چرا سران فتنه در امنیت مسولان وارد استان لرستان شدند؟

همسر شهید کجباف گفت: وقتی شنیدم که یکی از فتنه گران وارد این شهر شده بسیار ناراحت شدم. همه می‌دانیم که سرمنشاء فتنه 88 کجا بود دست همین آمریکا و صهیونیسم در کار بود برنامه‌ها هم در هم آنجا تنظیم می‌شد و کمک‌ها هم از آنجا صورت می‌گرفت در واقع همه فتنه ‌ها را که در کشور کردند زیر نظر آمریکا و صهیونیست‌ها بود.

وی عنوان کرد: به هیئت‌های عاشورا حمله کردند، جوانان ما را زدند و کشتند و به مراکز بیت‌المال حمله کردند و با این‌ها کارنامه فتنه گران سیاه است. همه می‌دانند که فتنه گران چه جنایت‌ها و چه توطئه‌هایی کردند ولی یکی ازاین زنان فتنه گر در سایه امنیتی که برای او تامین شد وارد شهر خرم آباد شد.

همسر شهید مدافع حرم گفت: من همسر شهید هستم. شهیدان ما مصلحت طلب نبودند اگر شهیدان ما مصلحت طلب بودند کشته نمی‌شدند و جای خود نشسته بودند و مصلحت را رعایت می‌کردند و در حقیقت جان، مال و خانواده خودشان را حفظ کرده بودند؛ ولی ما نه مصلحت را رعایت می‌کنیم و نه در لفافه سخن می‌گوییم واقعیت امر این است که فائزه هاشمی چرا باید با امنیت وارد خرم آباد شود؟ چرا باید با بچه‌های انقلابی برخورد تند شود؟

حمله محافظان فائزه هاشمی به همسر شهید مدافع حرم

احمدی زاده بیان کرد: اگر جنگی در کشور باشد همین بچه‌ها وارد عمل می شوند و جلوی دشمن را می‌گیرند نه اینهایی که سالهاست ثروت این مملکت را خوردند و برای خود پادشاهی کردند اینها چه می‌خواهند جز اینکه می‌خواهند ما برده آمریکا باشیم و خودشان هم پادشاهی کنند و ثروت‌های ما را به دست دشمن دهند.

وی اظهار داشت: وقتی متوجه حضور فائزه هاشمی شدم به محلی که این زن فتنه گر حضور داشت رفتم و به هر شکلی که بود رفتم و در کنارش قرار گرفتم. رفتم و گفتم اجازه دهید که من یک سوال از شما بپرسم من خیلی مودبانه جلو رفتم و خیلی با احترام حتی به او سلام هم کردم.

همسر شهید مدافع حرم افزود: گفتم اجازه بده که من یک سوال ازشما بپرسم سه بار این را گفتم که برگشت و به من گفت صبر کن بعد محافظینش به سمت من هجوم آوردند و گرفتند که من را به بیرون پرت کنند. منطق اینها بی‌ادبی، فحش، زدن و بی حرمتی است. گفتم من از این خانم سوالی دارم می خواهم از این خانم سوالی کنم ولی بعد از اینکه حرفش تمام شد صورتش را برگرداند و محل نگذاشت و رفت.

خواستم بپرسم خانم هاشمی شما و خانواده ات از مردم چی می خواهید؟

 احمدی زاده بیان کرد: من می‌خواستم سوال بپرسم که شما و خانواده‌تان از جان این ملت چه می‌خواهید؟ ما کشته و مجروح دادیم ما 35 سال است که خون دل می‌خوریم شما چه کردید شما حکومت کردید، خوردید و بردید، تفریح کردید چه کردید برای این ملت ولی ظرفیت این را نداشت که بایستد که من چه به او می‌گویم و بعد از آن من میکروفن را از کسی که میکروفن در دستش بود گرفتم و گفتم که بنده همسر شهید مدافع حرم هستم ولی او یکباره با بی‌احترامی میکروفن را از دست من گرفت.

وی اظهار داشت: وقتی یک زن شهید مدافع حرم که برای استقلال، عزت، امنیت و اسلام دارد دفاع می‌کند نتواند حرفش را بزند و میکروفن را از دست او می‌گیرند و یک زن فتنه‌گر را اجازه می‌دهند که سخن بگوید باید ما عزا بگیریم.

فحاشی طرفداران هاشمی به همسرشهید مدافع حرم

همسر شهید مدافع حرم گفت: در هر حال وقتی‌که میکروفن را از من گرفتند طرفداران خانم هاشمی خواستند که ما را بزنند و زشت‌ترین دشنام‌ها را به ما دادند. اینها این چنین هستند و البته همه کارنامه آنها را در تهران و برخی شهرها دیدند. نگذارید که اینها به اهدافشان برسند چون اینها در پشت پرده مزدور دشمنانی هستند که خون بچه‌های ما ریختند بیایید به خود آییم و حقایق را بهتر متوجه شویم.

احمدی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش داعش را زائیده دست آمریکا و اسرائیل دانست و بیان کرد: در حالی که رزمندگان مدافع حرم در سوریه در حال نبرد با آمریکا و اسرائیل هستند ولی صد افسوس که در کشور خودمان عده‌ای مرفه بی‌درد و عده‌ای که هیچ زحمتی برای این کشور نکشیدند و هیچ ارزشی برای بیت‌المال قائل نشدند و بیت‌المال را به نفع خود بالا کشیدند امروز دوباره سر برآوردند و خود را طلب کار از این ملت می‌دانند.

تا زنده هستیم اجازه نخواهیم داد که پای آمریکا به این کشور باز شود

وی افزود: متاسفانه این دشمن قداری که به هیچ قانونی پایبند نیست و به انسانیت و بشریت هیچ اعتقادی ندارد و دستش در همه جای این کره زمین به جنایت آلوده است متاسفانه در کشور ما بعضی طرفدار ارتباط با این دشمن هستند. و این در حالی است که برخی از بچه‌های ما در سوریه با این دشمن در حال جنگیدن هستند و بدن‌های آنها پاره پاره می‌شود و برخی پیکرها که اصلا برنگشتند.

همسر شهید مدافع حرم تصریح کرد: یکی از رزمندگان ما زنده به دست تروریست‌ها افتاد من نام شهید را نمی‌آورم که خانواده اش متوجه نشود می‌خواهم بگویم که تروریست‌ها زنده زنده چشم‌های این رزمنده را درآوردند و در دیگ آب جوش او را پختند و از این قبیل جنایت‌ها کردند.

احمدی زاده اظهار داشت: تا زنده هستیم اجازه نخواهیم داد که پای آمریکا به این کشور باز شود. شعار مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ملت ایران است و همیشه مرگ بر آمریکا خواهد بود.

منبع: لرستان خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار