مرد سیاهپوش زوج سرایداری را که اهل روستای «قلعه قافه» شهرستان مینودشت بودند در شمال تهران هدف گلوله قرار داد و از محل گریخت. در این حادثه که نیمه شب دوشنبه اتفاق افتاد، زن جوان با اصابت چهار گلوله کشته و شوهرش با یک گلوله زخمی شد.

قتل زن سرایدار گلستانی با شلیک مرد سیاهپوش تهرانی

به گزارش گلستان24، ساعت 2 بامداد دوشنبه ساکنان کوچه بهروز در خیابان خیام حوالی خیابان ولیعصر بالا‌تر از پل پارک وی با شنیدن صدای شلیک چند گلوله از خانه‌هایشان خارج شدند. آن ها داخل کوچه مرد سیاهپوشی را دیدند که به طرف خیابان ولیعصر در حال فرار بود. کمی آن طرف‌تر هم با پیکرهای خونین زن و مرد جوانی مقابل ساختمانی دو طبقه که متعلق به شرکتی بازرگانی بود، روبه‌رو شدند و پلیس را از ماجرا باخبر کردند. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری 101 تجریش در محل حاضر شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد ،زن جوان با اصابت چهار تیر به کام مرگ رفته است، اما شوهر وی با یک تیر زخمی شده است. مأموران پلیس همزمان با انتقال پیکر خونین مرد جوان به بیمارستان، موضوع تیراندازی مرگبار را به قاضی منافی آذر، بازپرس ویژه قتل خبر دادند. دقایقی پس از اعلام این خبر، بازپرس همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه به تحقیق پرداخت. نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول و شوهرش سرایدار شرکت بازرگانی هستند که ساعت 2 بامداد جلوی در شرکت به طرز مرموزی هدف شلیک گلوله‌های مرد ناشناس قرار گرفتند. پزشکی قانونی در محل حادثه علت مرگ زن جوان را اصابت چهار گلوله به بالا تنه وی اعلام کرد.

یکی از همسایه‌ها گفت: در خانه‌ام خواب بودم که ناگهان صدای شلیک تیری به گوشم رسید و از خواب بیدار شدم. هنوز ثانیه‌هایی نگذشته بودم که صدای شلیک چند تیر دیگر از داخل کوچه شنیده شد.

بلافاصله به داخل کوچه رفتم، مشاهده کردم مرد سیاهپوشی در حالی که اسلحه کمری در دست داشت، به سرعت به طرف خیابان ولیعصر در حال فرار است. در حالی که شوکه شده بودم، همسایه‌های دیگر هم به داخل کوچه آمدند که جلوی در شرکت بازرگانی با جسد خونین زن و مرد جوانی روبه‌رو شدیم که با شلیک گلوله به شدت زخمی شده بودند. سپس موضوع را به اداره پلیس خبر دادم و یکی از همسایه‌ها هم با اورژانس تماس گرفت.

مدیر شرکت هم در تحقیقات گفت: حدود چهار ماه قبل، این زن و شوهر جوان شهرستانی _ مینودشتی _ را به عنوان سرایدار ساختمان شرکت استخدام کردم. آن ها هر شب در ساختمان بودند و تا کنون هیچ مشکلی پیش نیامده بود. وی در ادامه گفت: تا جایی که من اطلاع دارم زن و شوهر جوان با کسی اختلاف نداشتند و نمی‌دانم چرا این اتفاق مرگبار رخ داد.

مرد زخمی هم که به سختی حرف می‌زد، قبل از رفتن به اتاق عمل گفت: چند ماه قبل برای کار با همسرم به تهران آمدم. پس از مدتی در این شرکت به عنوان سرایدار استخدام شدیم. شب حادثه خانه یکی از دوستانم برای شام دعوت بودیم. تا نیمه‌های شب من و همسرم آنجا بودیم تا اینکه تصمیم گرفتیم برای خواب به محل زندگی‌مان بیایم. وقتی وارد کوچه شدیم متوجه مرد سیاهپوشی شدم که در تاریکی شب، گوشه‌ای کمین کرده بود. من و همسرم به سرعت به طرف در شرکت رفتیم که ناگهان مرد سیاهپوش که نقاب بر صورت داشت، به طرف ما شلیک کرد. او چند تیر به همسرم زد و او را غرق در خون نقش بر زمین کرد. پس از این،‌ به طرف مرد سیاهپوش ناشناس حمله کردم که به طرف من شلیک و گلوله‌ای به پهلویم اصابت کرد. من به شدت زخمی شدم و توان حرکت نداشتم و مرد تیرانداز هم به سرعت به طرف خیابان ولیعصر فرار کرد. پس از این با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کردم که همسایه‌ها موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

همچنین در تحقیقات میدانی مشخص شد در این حادثه مرد تیرانداز پنج گلوله به سوی زن و شوهر جوان شلیک کرده است.

همزمان با ادامه تحقیقات برای شناسایی قاتل ناشناس، جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم به دستور قاضی منافی آذر به پزشکی قانونی فرستاده شد./ 

منبع: روزنامه جوان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار