رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خبر داد:

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری سارقان مسلح سه استان شمالی کشور در گلستان خبر داد.

دستگیری سارقان مسلح شمال کشور در گلستان

به گزارش گلستان24،محمدرضا اکبری بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان، اظهار کرد: با اطلاع از فعالیت یک باند سازمان یافته سرقت مسلحانه در سطح استان، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان، مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

وی افزود: با دستگاه قضایی به خصوص بازپرس شعبه اول دادسرای شهرستان علی آباد کتول، تعامل برقرار کردیم و بررسی متمرکز پرونده‌ها به پلیس آگاهی مرکز استان سپرده شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده و اقدامات کارشناسی، تمامی اعضای این باند شناسایی و در عملیات مختلف، ۱۷ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردیم که هشت نفر سارقان اصلی پرونده و سایر آنها افراد مرتبط بودند.

اکبری ادامه داد: اکثر افراد دستگیر شده دارای سوابق کیفری، قتل، مواد مخدر و ... هستند و در سرقت‌ها از قمه، سلاح شکاری، اسپری دفاع شخصی و وسایل رعب‌آور استفاده می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این باند به ۵۷ فقره انواع سرقت مسلحانه، سرقت خودرو، سرقت‌های خشن و عادی و سرقت احشام اعتراف کردند و تاکنون ۴۰ نفر از مال‌باختگان شناسایی شده‌اند.

به گفته وی، وسعت فعالیت این باند در استان‌های گلستان، مازندران و سمنان بوده و در تلاش برای شناسایی دیگر مال‌باختگان هستیم.

مبنع:مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار