معاون بنیاد شهید گلستان:

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری مسابقه "نماز، بهشت وصال" در این استان خبر داد.

مسابقه "نماز، بهشت وصال" در استان گلستان

به گزارش گلستان24،محمد علی طالع‌زاری اظهار داشت: مسابقه‌ای با عنوان "نماز، بهشت وصال" از کتاب "شیوه های دعوت به نماز"، اثر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر استان گلستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سوالات این مسابقه از طریق این معاونت در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت، در خصوص مهلت شرکت در این مسابقه گفت: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان پاسخ نامه‌های خود را به دفاتر بنیاد شهید و امور ایثارگران محل سکونت خود در سراسراستان گلستان تحویل دهند.

مسابقه

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان همچنین از برگزاری مسابقه پژوهشی قرآنی با حضور دانشجویان و دانش آموختگان شاهد و ایثارگر سراسر استان گلستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی افزود: پژوهشگران و دانشجویان برای شرکت در مسابقه پژوهشی مسائل قرآنی می‌توانند مقالات پژوهشی خود را در قالب روش تحقیق دانشگاهی تهیه و به دفاتر بنیاد شهید و امور ایثارگران محل سکونت خود ارسال کنند.

طالع زاری گفت: برخی از موضوعات این مقالات شامل عوامل و راه‌های وصول به تقوی در قرآن، نعمت های ویژه خداوندی و انعام شدگان در قرآن و راهکارهای مهجوریت‌زدایی از قرآن است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: نخستین مسابقات ورزشی جام رمضان و شهدای مدافع حرم در گلستان برگزار می‌شود.

طالع زاری ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای برگزاری مسابقات ورزشی دانست و تصریح کرد: این دوره از مسابقات با توجه به بخش‌نامه و ظرفیت شهرستان استان ارسال شده و هر شهرستان می‌توانند رشته و یا رشته‌های ورزشی خود را مشخص و برای برگزاری آن مسابقه اقدام کند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار