مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: یادواره ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان در این ایام در استان برگزار می‌شود.

یادواره ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان در استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24، علی‌اصغر فاضلی از اجرایی شدن برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌های استان گلستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: یادواره 248 شهید ماه مبارک رمضان در شب بیست و یکم ماه رمضان در گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور عزاداران در مصلی نماز جمعه شهر گرگان و با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر گرگان برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تصریح کرد: اجرای برنامه گلشن وحی در همه شهرستان‌ها و اهدای جوایز نقدی به برترین‌های قرآنی در پایان هر مراسم با حضور امام جمعه و مسئولان استانی با صرف افطار از دیگر برنامه‌های این ایام است.

فاضلی گفت: برگزاری برنامه افطاری با خانواده‌های شهدای حرم و خانواده‌های شهدای منا،مقابله قرآنی در منازل معین از جامعه ایثارگری در شهرستان‌ها به صورت انتخاب چندین منزل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای قرآن خوانی و برگزاری مسابقات جام رمضان ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه‌هاست.

وی افزود: برگزاری فراخوان مقاله با موضوعیت پژوهش قرآنی،حضور خانواده و کارکنان بنیاد شهید در شب‌های احیاء و در پایان ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر از برترین های قرآنی و زحمات دست اندرکاران برنامه گلشن وحی از دیگر برنامه‌های این بنیاد است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار