پس از عبور از موانع موجود؛

پس از گذشت نزدیک به دو ماه از انتخابات مجلس شورای اسلامی و عبور از موانع موجود، بالاخره معاون جدید فرماندار کلاله منصوب شد.

معاون جدید فرماندار کلاله منصوب شد + تصویر

به گزارش گلستان24،طی چند  روز گذشته خبری با عنوان" صندلی لغزان معاونت فرمانداری کلاله/ یک نام آشنا جایگزین می شود" در این سایت منتشر شد که در آن از جایگزینی یک نام آشنا به جای مرادی معاون فرماندار خبر دادیم.

پس از گذشت چند روز از این خبر، روز گذشته شهرام شیرزاد با حکمی از سوی استاندار گلستان به عنوان معاون فرماندار کلاله منصوب شد.

shahram 1

اینکه در گذشته نیزهدف، انتصاب شهرام شیرزاد به عنوان معاون فرماندار بود، خارج از ذهن نیست و تنها حمایت (ع.ر) از مرادی مانع این هدف شده بود.

اما معاون شدن شهرام شیرزاد نیز برنامه ریزی شده بود، از سویی فرماندار کلاله اداره فرمانداری را به شخص مورد اعتماد خود می سپارد و از سویی فرصتی برای (ن.م) فراهم می شود تا با خالی شدن کرسی بخشداری، این سمت را تصاحب کند.

shahram 2

با سمت گرفتن پیروز به عنوان مسئول دفتر نماینده شرق گلستان، تغییر سمت شهرام شیرزاد و احتمال بخشدار شدن(ن.م) اینکه این تغییرات حول افرادی که در انتخابات دستی داشته اند می چرخد، محرز است و این موضوع سوالاتی را در ذهن تداعی خواهد کرد.

منبع:کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار