همانطور که انتظار می رفت، پس از انتخابات مجلس دهم فرمانداری کلاله با تغییرات مدیریتی همراه خواهد بود.

صندلی لغزان معاونت فرمانداری کلاله/ یک نام آشنا جایگزین می شود

به گزارش گلستان24، طی دوسال گذشته پیش بینی هایی از سوی سایت های مختلف مبنی بر انتصاباتی در فرمانداری کلاله و بخشداری پیشکمر شد که این پیش بینی ها درست از آب در آمد و طی آن شهرام شیرزاد و نورالله مرادی به ترتیب بخشدار پیشکمر و معاون فرماندار کلاله شدند.

در اخبار گذشته بر اینکه گزینه های یاد شده به فرماندار کلاله تحمیل شدند، تاکید شد ولی با گذشت زمان و بررسی عملکرد یکی از این دو مسئول مشخص شد که فرماندار کلاله در انتصاب وی رایزنی های گسترده کرده است.

حال با گذشت نزدیک به دو سال از این ماجراها و بعد از برگزاری دور دوم انتخابات در این حوزه، شنیده هایی مبنی بر تغییر معاونت فرمانداری کلاله به گوش می رسد که طی آن نورالله مرادی جای خود را به یک نام آشنا می دهد بطوریکه این نام آشنای مشغول در پست های وزارتی، از یک سمت به سمت  بالاتر ارتقا پیدا می کند.

اما در این تغییرات یکی از فعالین سیاسی که دستی در انتخابات داشت و با ایجاد کانال های اجتماعی از شهرام غراوی در این انتخابات حمایت کرد، وارد گود می شود و به اصطلاح (ن.م) نیز مزد بازار گرمی های خود را خواهد گرفت.

مسلما با بررسی برخی انتصابات بعد انتخابات و تغییرات یاد شده، انتظارات برخی از قومیت های (حامی انتخاباتی) برآورده نخواهد شد مگر اینکه شاهد تغییرات در برخی معادلات باشیم.

انتهای پیام/

منبع: کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار