30 مصدوم برجای گذاشت؛

روز گذشته بر اثر برخورد قطار مسافربری پل سفید به گرگان با کامیون در شهرستان گلوگاه 30 نفر مصدوم شدند.

تصاویر/ برخورد شدید قطار پل سفید به گرگان با 150 مسافر به کامیون

به گزارش گلستان24،سخنگوی اورژانس مازندران گفت: بلافاصله آمبولانس های شهرستان گلوگاه به محل حادثه که در خورشیدکلا گلوگاه بود اعزام شدند.

اشکپور افزود : گزارشات اولیه حاکی از 30 مصدوم است که همگی به بیمارستان های امام بهشهر و ثامن گلوگاه منتقل شدند و گزارشات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

مدیر کل راه آهن شمال،  درباره حادثه صبح جمعه برخورد میان قطار مسافربری پل سفید به گرگان با حدود 150 مسافر و کامیون در خورشید کلای گلوگاه، اظهار کرد: راننده کامیون در مسیر غیرمجاز و با سرعت بالا در حال صحبت کردن با تلفن همراه خود به قطار توجهی نکرد و تصادف رخ داد.

وی افزود: این تصادف خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما راننده لوکوموتیوران و همچنین کمک آن و نیز راننده کامیون زخمی شدند که به بیمارستان امام بهشهر انتقال یافتند و راننده کامیون به دلیل جراحت بیشتر به بیمارستان امام ساری انتقال داده شد.

گران پاشا با بیان اینکه همه 150 مسافر قطار نیز جابجا شدند و مشکل خاصی نداشتند، گفت: با توجه به برخورد کامیون با قطار، شوکی در مسافران ایجاد شد و سر برخی از مسافران به صندلی جلو برخورد کرد که احساس درد داشتند که بعد از انتقال به بیمارستان معاینه سرپایی شده و به دلیل مساعد بودن حالشان مرخص شدند.

مدیر کل راه آهن شمال، تأکید کرد: در این زمینه نیاز است رسانه ها اطلاع رسانی کنند که قطار با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت نمی تواند توقف کند از این رو وسایل نقلیه در مسیر باید به هشدارها توجه کنند.

 

1654124546

۱۲۳۱۲۳۱

۳۴۲۴۲۳۴۱

 href=

 href=

منبع:گلوگاه ما

ارسال نظر

آخرین اخبار