پس از رفع نقص

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق گفت: پس از رفع نقص ایجاد شده مسافرگیری ریل باس گرگان - اینچه‎برون آغاز خواهد شد.

مسافرگیری ریل باس گرگان - اینچه‎برون آغاز می‎شود

به گزارش گلستان 24 محمدرضا قربانی اظهار کرد: زمانی که واگن‎ها روی خط قرار بگیرند نسبت به حمل مسافر از خط گرگان - اینچه‎برون اقدام خواهد شد.

مسافرگیری ریل باس گرگان - اینچه‎برون آغاز می‎شود

وی با اشاره به اینکه آسیبی به قطار و مسافران وارد نشده است، تصریح کرد: ریل باس فقط از خط خارج شد و پس از بالا آوردن خط ریل و هدایت واگن‎ها به روی خط مجدداً نسبت به مسافربری و خدمات‎دهی به مردم استان گلستان اقدام می‎شود.

وضعیت مسافران قطار سانحه دیده گرگان - اینچه برون

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق با بیان اینکه افرادی ناشناس اقدام به باز کردن پیچ‎های خط ریل گرگان - اینچه‎برون کرده بودند، خاطرنشان کرد: پس از بروز نقص فنی ایجاد شده، قطار در کیلومتر 506 از خط خارج شد.

قربانی با اشاره به اینکه ریل باس مذکور 70 مسافر داشت، افزود: پس از وقوع سانحه و خروج ریل باس از خط سریعاً به محل مراجعت کردیم و به آژانس‎های مسافری اعلام شد تا به منظور رفاه هر چه بیشتر مسافران آنها را به مقصد گرگان اعزام کنند.

خروج قطار مسافربری

وی ادامه داد: روز گذشته قطار مسافری گرگان - اینچه‎برون یک بار مسیر رفت و برگشت را در صبح انجام داد و برای سرویس‎دهی دوم بعد از ورود به اینچه‎برون با مسافرگیری 70 نفر به مقصد گرگان حرکت کرد و ساعت 15:30 به واسطه بروز نقص فنی از خط خارج و متوقف شد.   

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق گفت: پس از آنکه راننده ریل باس متوجه بروز نقص فنی در مسیر حرکت شده بود برای حفظ سلامت مسافران اقدام به ترمزگیری کرد.

علت حادثه قطار گرگان-اینچه‌برون+جزییات

قربانی با اشاره به اینکه مسافران ریل باس گرگان اینچه برون در صحت کامل به گرگان عزیمت کردند، گفت: برای رفاه و آسایش مسافران برای آنها خودروی سواری تهیه و با هزینه راه‌آهن آنها را به مقصد گرگان اعزام کردیم.

 

ریل باس گرگان – اینچه‌برون چندی پیش با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‎جمهور در استان گلستان به بهره‎برداری رسید.

ریل باس گرگان اینچه‎برون دارای چهار واگن با ظرفیت 336 نفر است که به صورت روزانه «دو بار رفت و برگشت» در مسیر 97 کیلومتری گرگان تا مرز اینچه برون «ایران - ترکمنستان» اقدام به جابه‌جایی مسافر می‎کند./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار