انتقاد شهروندان گرگانی در پی عدم تجهیز یک پل هوایی؛

شهروند گرگانی گفت: نمی دانم مگر تکمیل یک پل عابر پیاده چقدر طول می کشد که زمانش از ساخت یک روگذر نیز طولانی شده است.

شهرداری ذهن مردم را به ساخت یک روگذر معطوف نکند + تصاویر

به گزارش گلستان24،در پی تماس برخی از شهروندان گرگانی با این پایگاه خبری در خصوص تجهیز پل عابر پیاده واقع در میدان شهرداری گرگان که زمان زیادی طول کشیده و رفت وآمد را در پیاده روهای اطراف این پل سخت کرده، خبرنگار ما با حضور در محل این پل ها گفتگویی را با شهروندان ترتیب داده است.

یکی از شهروندان در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص فعالیت های عمرانی شهرداری گرگان گفت: ما هم به عنوان یک شهروند از پیشرفت های عمرانی شهرمان که حال و هوای شهروندان را تغییر داده است به خود می بالیم اما این درست نیست که ذهن مردم را به یک روگذر معطوف کنیم و از باقی خدمات شهری چشم پوشی نماییم.

وی افزود: یکی از افتخارات این شهردار احداث طرح های بزرگ در زمان های کوتاه است اما متاسفانه از طرح های کوچک و مهم خیلی راحت چشم پوشی می کند که می توان برای نمونه به پروژه نصب پله برقی پل عابر پیاده میدان شهرداری اشاره کرد که در ابتدا قرار بود این طرح دو ماهه به اتمام برسد اما متاسافانه با گذشت 5 ماه این طرح به حال خود رها شده است.

کاشانی دیگر شهروند گرگانی گفت: نمی دانم مگر نصب و تکمیل یک پل چقدر طول می کشد که زمانش حتی از ساختن یک روگذر هم بیشتر شده است و متاسفانه شهروندان برای استفاده از عابر پیاده با مشکلات زیادی روبرو هستند که حتی دو نفر محرم هم نمی توانند به صورت هم زمان از پیاده رو استفاده کنند و چه برسد به زمانی که دو نفر از دو طرف قصد عبور داشته باشند.

این شهروند گرگانی اذعان داشت: در طول زمانی که شهرداری اقدام به مسدود کردن بخش اعظمی از پیاده رو کرده است حتی بانک صادرات نیز بخش مسدود شده توسط خود را، در اختیار شهروندان قرار نداده تا آن ها از فضای بیشتری برای رفت و آمد استفاده کنند.

امیدواریم که شهردار گرگان پس از افتتاح پل های روگذر، کمی توجه خود را به تکمیل پروژهای کوچک و مهم مانند تکمیل کانال میدان بسیج و پل هوایی میدان وحدت(شهرداری) معطوف نماید و از رنجش خاطر شهروندان جلوگیری نماید.

pol 1

pol 1

pol 1

pol 1

pol 1

pol 1

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار