مانور آسیب های بهداشتی در اداره گاز شهرستان گمیشان استان گلستان برگزارشد

مانور آسیب های بهداشتی در اداره گاز شهرستان گمیشان استان گلستان برگزارشد
به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی رئیس بهداشت ،ایمنی و محیط زیست گازگلستان درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت از برگزاری موفق مانور آسیب های بهداشتی در محل اداره گاز شهرستان گمیشان خبرداد.

 

وی افزود: این مانور که با هدف مقابله با مسمومیت کارکنان در مواجهه با آلودگی مخزن آب تعریف شده بود  برابر سناریوی تدوین شده با همکاری  اورژانس 115 شهرستان و سایر ادارات مرتبط به نحو مطلوبی برگزار گردید

 

مهندس باقر باقری  با تشریح جزئیات  این مانور گفت:پس از بروز مشکل و انجام اقدامات اولیه  مراتب سریعاً به فرمانداری و مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی شد ضمن اینکه با همکاری کارکنان بهداشت محیط شهرستان موضوع به سرعت مورد بررسی قرار گرفت که درنهایت مشکل ناشی از آلوده بودن مخزن تامین آب اداره گاز با آلوده کننده خارجی تشخیص داده شد.

 

  وی تصریح کرد: در این رابطه فوراً  آب مخزن تخلیه و مرحله ضدعفونی کردن آن انجام گردید و در ادامه از سالم بودن آن نیز اطمینان حاصل شد ضمن اینکه مکان جدید مخزن نیز تغییر یافته و جهت پیشگیری از وقوع چنین مواردی هماهنگی ها و اقدامات  امنیتی و بهداشتی لازم  صورت پذیرفت. 

 

  رئیس HSE  گاز گلستان درخاتمه هدف اصلی از برگزاری اینگونه مانورهای  را سنجش میزن آمادگی همکاران برای مقابله با هرگونه حادثه و بلایای طبیعی برشمرد  

 

 

منبع:گازگلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار