استاندار گلستان از خدمات رسانی به زوار حسینی در اربعین توسط موکب گلستان خبرداد و خواستار ارزیابی مرحله ای از اقدامات این موکب شد.

موکب گلستان به زوار حسینی اربعین خدمات دهی می‌کند

 به گزارش گلستان24،حسن صادقلو، صبح سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی در گرگان، اظهار کرد: ارزیابی مرحله ای بعد از اتصال با فرماندهی موکب گلستان انجام شود.

وی افزود: ایجاد یک اتاق فکر در موکب استان گلستان هم الزامی است تا همه کارها به نحو احسن انجام شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: فلسفه کاری امام حسین (ع) مکتب سازی بود و تاریخ را تبدیل به فلسفه کرد که در این شکی نیست و علائم آن هم روشن است.

صادقلو گفت: فلسفه قیام امام حسین ( ع)  شکستن باطل بود و مسیر آن هم همین است.

به گفته وی، کربلا اسلام است و قاعده های انقلابی گری اسلام در آن پیاده شده و باید به عنوان یک عقیده به آن باور داشته باشیم.

صاقلو تاکید کرد: از همه مجریان اربعین می خواهیم که هر کاری انجام می دهند در راستای معرفت کربلایی باشد که لازم و ضروری است، اگر در معرفت کم آوردیم نمی توانیم جلوه کنیم و در این حوزه خوب کار کنیم.

وی با بیان اینکه اربعین بنیانگذاری زیارت است گفت: زائر و مزور بحث مهمی است که اگر درک نشود همه کارها می‌لنگد و باید روی این موضوع کار کنیم.

وی افزود: تمرکز فرماندهی موکب بسیار مهم است، با داشتن فرمانده باید نقد درون کنید اما این نقد از خودتان بیرون نرود.

صاقلو با اشاره به ورود و خروج زائران گفت: زائران در ورود و خروج و به ویژه در خروج رها نشوند و خدمت رسانی به زائران از ابتدا تا انتها متفاوت نباشد.

منبع:مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار