بوی کربلا بر مشام می رسد؛

پیکرهای مطهر 30 شهید غواص از تاریخ 15 مرداد لغایت 20 مرداد در تمام شهرهای مازندران تشییع می‌شوند که از این تعداد 8 پیکر احراز هویت شده‌اند و 22 شهید دیگر گمنام هستند.

گلستان چشم انتظار شهدای غواص/ زمان تشیع شهدا در مازندران 15 مرداد اعلام شد

به گزارش گلستان 24، سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در نشست خبری که پیش از مراسم تشییع پیکرهای 270 شهید در تهران برگزار شد، اظهار داشت: شهدای غواص و خط شکن از نیروهای 4 لشکر 25 کربلا، 14 امام حسین(ع)، 41 ثارالله و 7 ولی عصر(عج) هستند.

لازم به ذکر است لشکر 25 کربلا متشکل از نیروهای اعزامی از استان‌های مازندران و گلستان بودند.

سردار "عبدالله ملکی" مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در رابطه با تشییع پیکرهای مطهر 30 شهید غواص عملیات کربلای 4 در استان مازندران در گفت‌و گویی اظهار داشت: 22 تن از این شهدا گمنام بوده و 8 شهید که از شهرستان‌های آمل، چالوس، فریدونکنار، ساری و دیگر شهرستان‌های این استان هستند شناسایی شده و اسامی آن‌ها به بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام شده است. به‌زودی اسامی آن‌ها به اطلاع خانواده‌های معظم این شهدا نیز خواهد رسید.

وی افزود: حرکت کاروان شهدا در تاریخ 15 مرداد ماه از رامسر تا گلوگاه است که در محمودآباد به دو دسته تقسیم می‌شوند تا همه مسیرهای استان عطرآگین شوند. ستاد استقبال شهدا در این استان تشکیل شده و مسئولیت این ستاد با سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح است و جانشین وی سردار بابایی است که مسئولیت دبیری ستاد بر عهده ایشان است. تاکنون جلساتی انجام شده و مقدمات استقبال تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

همچنین پیکرهای مطهر 13 شهید غواص و خط شکن نیز در استان گلستان تشییع خواهد شد.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار