محمدیاری از مشکلات نمایشگاه گفت:

قائم مقام و سردبیر نشریه کسب و کار گلستان گفت : بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات توسط ریاست جمهور امروز با حضور مدیران اصحاب رسانه در تالار شبستان مصلی امام خمینی افتتاح شد.

گفتگو با قائم مقام تنها نشریه گلستانی حاضر در نمایشگاه مطبوعات + تصاویر

به گزارش گلستان24، حمیدرضا محمد یاری قائم مقام و سردبیر نشریه کسب و کار استان گلستان که نشریه اش به عنوان تنها نماینده استان گلستان در نمایشگاه مطبوعات حضور دارد در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار کرد: نمایشگاه بین اللملی مطبوعات در حالی آغاز به کار کرد که هنوز اینترنت نمایشگاه راه اندازی نشده و اولین روز نمایشگاه مطبوعات در ساعت 13 امروز آغاز به کار کرد که دارای مشکلات حاشیه ای فراوان می باشد.

نمایشگاه مطبوعات

محمد یاری افزود: یکی از این مشکلات پرت بودن فضای غرفه های استانی و منطقه ای بود که متاسفانه با نور کم نمایشگاه مواجه شده که همین امر باعث عدم حضور بازدیدکنندگان از نمایندگان رسانه های منطقه ای و استانی شده است.

وی تصریح کرد: مورد دوم اینکه بازدیدکنندگان بمحض ورود به نمایشگاه متاسفانه مسیر مستقیم خودشان را در نظر گرفته و یک راست به سمت غرفه های که میلیونی هزینه کرده اند رفته و از همان راهی که آمده اند خارج می شوند و تعداد کمی از مخاطبین به سمت راست خود که غرفه رسانه های سایر استانهای کشور است مراجعه می کنند.

قائم مقام نشریه کسب و کار استان گلستان خاطرنشان ساخت: سومین مورد از ضعفهای مشاهده شده نمایشگاه نداشتن پوزهای بانکی در دست غرفه داران می باشد که این خود باعث عدم فروش نشریه و جذب اشتراک و یا آگهی می باشد.

محمد یاری با اشاره به مراسم افتتاحیه گفت: رئیس جمهور در حاشیه صحبتهای خود از بزرگی و قدرت رسانه که نقش سازنده ای می تواند در اصلاح مدیران داشته باشد گفت که رسانه ها به عنوان چشمان بیدار مسولین باید تلاش برایجاد آرامش و برقرار حفظ و نظم جامعه کنند چرا که رسانه به عنوان چشم جامعه هستند و در سال های اخیر گرفتن مجوز رسانه از 5 سال به 5 ماه تغییر کرده که این از برکات بیداری رسانه هاست .

01

02

03

04

05

06

08


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار