رئیس پلیس راه گلستان:

رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: در ۷ ماه گذشته تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان گلستان ۸ درصد کاهش یافته است.

تصادفات فوتی در استان گلستان ۸ درصد کاهش یافت

به گزارش گلستان24،علی عبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره آمار تصادفات در استان اظهار داشت: در 7 ماه گذشته بیش از یک‌هزار و 600 فقره تصادف در جاده‌های استان گلستان رخ داده که 132 نفر در این تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: این میزان تصادفات در مقایسه با سال گذشته که یک‌هزار و 880 مورد ثبت شده، کاهش 8 درصدی را نشان می دهد.

رئیس پلیس راه استان گلستان درباره تصادفات جرحی در جادههای استان گلستان هم افزود: در این مدت یک‌هزار و 205 فقره تصادفات جرحی داشتیم که نسبت به مدت مشابه پارسال که یک‌هزار و 432 فقره بود کاهش 16 درصدی را داشته است.

عبدی اظهار کرد: در این مدت تصادفات خسارتی هم از 311 فقره به 266 فقره رسیده که آن هم کاهش 14 درصدی داشته است.

وی درباره علت بیشتر این تصادفات هم گفت: عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین علت تصادفات در جاده‌های استان گلستان بوده است.

رئیس پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: راکبان موتورسوار بیشترین قربانیان در جاده‌های گلستان هستند که نداشتن کلاه ایمنی و سرعت زیاد علت این تصادفات است.

وی درباره سفر اربعین هم به رانندگان توصیه کرد: با رعایت مقررات راهنمائی و رانندگی سفر خوبی را برای خود و دیگران فراهم کنند.

رئیس پلیس راه استان گلستان همچنین به موتور سواران توصیه کرد همیشه کلاه ایمنی استفاده کنند چرا که بیشترین آمار تصادفات  جاده‌ای در استان گلستان مربوط به موتورسواران فاقد کلاه ایمنی است.

عبدی گفت: استان گلستان بیش از 5هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از یک‌‌هزار و 900 کیلومتر آن کوهستانی است.

منبع:مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار