رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندرترکمن گفت که با حکم مرجع قضایی؛ 12 سازه معارض و غیر مجاز در حریم راه در روستای سیجوال این شهرستان تخریب شد.

تخریب 12 سازه غیرمجاز واقع در حریم جاده سیجوال - بندرترکمن

به گزارش گلستان24، موسی اونق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سازه ها در حریم قانونی راه واقع شده بود.

تخریب 12 سازه غیرمجاز واقع در حریم جاده سیجوال - بندرترکمن

به گفته وی؛ حریم راه از وسط جاده 37 متر است که متخلفان در این حریم ساخت و ساز کرده بودند و پس از 14 ماه پیگیری و تذکرهای متعدد شفاهی و صدور اخطاریه های قانونی، امروز این حکم در محل روستای سیجوال اجرا شد.

وی ادامه داد: در وهله اول با گزارش ارائه شده به مرجع قضایی حکم تخریب 5 واحد اخذ شده بود اما طولانی شدن روند تخریب آن باعث افزایش تعداد واحدها شد و در نهایت دادستان عمومی و انقلاب بندرترکمن حکم آزاد سازی حریم جاده در کل مسیر سیجوال را صادر کرد که امروز اجرا شد.

مسئول راهداری و حمل نقل جاده ای بندرترکمن ادامه داد: ابتدا تلاش شد که خود سازندگان این سازه ها را جمع آوری کنند ولی این امر میسر نشد و ما مجبور به تخریب آن شدیم.

به گزارش ایرنا روستای سیجوال در دو کیلومتری شرق بندرترکمن واقع بوده و چند سالی است که در ضلع غربی این روستا و در مجاورت راه مواصلاتی چندین واحد فروش و عرضه مبلمان اداری و خانگی و تعدادی سمساری مشغول فعالیت هستند که با نصب سازه هایی در جلوی انبارها و مغازه های خویش بخشی از حریم جاده را نیز اشغال کرده بودند.

جمع آوری سازه های این قسمت از جاده های مواصلاتی بندرترکمن از سوی عوامل راهداری با مساعدت نیروی انتطامی و با حضور مسئولین قضایی شهرستان انجام شد.


منبع : آوای ترکمن

ارسال نظر

آخرین اخبار