مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خبر داد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آمادگی راهداری گلستان برای خدمات‌رسانی در طرح زمستانی خبر داد.

آمادگی راهداری گلستان برای خدمات‌رسانی در طرح زمستانی

به گزارش گلستان24،مهدی میقانی اظهار کرد: با پایان فصل تابستان و اتمام طرح تابستانی در این اداره کل با تشکیل جلسات متعدد هماهنگی داخلی و مورد بازدید قرار دادن ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز، خود را برای انجام مطلوب طرح راهداری زمستانی 95 آماده کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به ابلاغ ادغام مدیریت راهداری در ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها با آغاز فصل زمستان فعالیت‌های راهداری در جاده‌های استان، در کنار فعالیت‌های حمل و نقلی مثل اعزام زائرین اربعین حسینی(ع) در اولویت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه خدمات‌رسانی مطلوب در شرایط بحرانی نیازمند هماهنگی و مشارکت بین دستگاه‌های اجرایی امداد‌رسان می‌باشد، جلسات مشترکی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا نقاط ضعف و قوت را بررسی کنیم.

وی بازدید اکیپ‌های معین از مسیرهای استان که در سال‌های قبل مشکلات را برای مسافرین ایجاد کردند، تهیه شن و نمک، بازنگری تجهیزات زمستانی و بازدید ماشین‌آلات همچون کامیون‌های برف‌روب، دستگاه‌های نمک‌پاش ثابت و سیار را از جمله دیگر اقدامات لازم برای آمادگی طرح زمستانی نام برد.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار