امام‌جمعه موقت گالیکش: هرکس از خط ولایت فاصله بگیرد از دید مردم محو می شود

امام‌جمعه موقت گالیکش گفت: آمریکا در برجام دسیسه و خدعه کرد و می‌خواهد ملت ما را دور بزند.

آمریکا در برجام دسیسه و خدعه کرد و می‌خواهد ما را دور بزند

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام ایوب ممشلی ضمن توصیه خود و دیگران به تقوای الهی به شرارت‌های آمریکا در جهان و بخصوص ایران اسلامی اشاره‌کرده و گفت: آمریکا در برجام دسیسه و خدعه کرد و می‌خواهد ما را دور بزند.

امام جمعه گالیکش

وی افزود: با همه این دشمنی‌ها جمهوری اسلامی ایران با عنایات حضرت ولیعصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری و بیداری و هوشیاری مردم قله‌های ترقی را فتح می‌کند.

ممشلی گفت: قوای سه‌گانه مطیع رهبری هستند و خطشان ولایت و رهبری است و تابع ولی امر هستند و اگر هرکس از خط ولایت فاصله بگیرد از دید مردم محو خواهد شد.

به گفته امام‌جمعه موقت گالیکش حق‌الناس از واجبات است و باید ادا شود. وی به حدیثی از امام حسن عسگری (ع) اشاره کرد که گفت: مؤمن چهار نشانه دارد؛ اول انگشتر در انگشت دست داشتن، دوم گفتن بسم‌الله الرحمن الرحیم با صدای بلند، سوم پیشانی بر مهر گذاشتن و چهارم زیارت اربعین خواندن.

خطیب جمعه شهرستان گالیکش فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفته و افزود: شهادت اباعبدالله الحسین (ع) باعث شد تا چراغ هدایت و نور الهی همچنان فروزان بماند و این استقبال زوار اباعبدالله در اربعین از مصادیق مهم این چراغ فروزان است.

ممشلی افزود: در حماسه اربعین همه و همه ازهر نژاد و مذهب، شیعه و سنی، پیر، جوان، زن و مرد دریک صف قرار دارند و همه یک‌صدا می‌گویند ” لبیک یا حسین ” .


منبع : نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار