وقتی از کلاله به سمت مراوه تپه می روی چندین تن آهن آلات و سازه های آهنی مربوط به ساخت سوله های بزرگ را می بینید که سالهاست، در آنجا رها شده و در حال پوسیدن است!

ثروتی که در کنار جاده می پوسد + تصویر

به گزارش گلستان24 ، بعضی افراد گاهی برای داشتن مقدار کمی سرمایه آنچنان تقلا و ذوقی دارند که فکر می کنید، شاید به دنبال گنج قارون هستند و وقتی پای درد و دل آنها می نشینی، می گویند: اگر من فقط مثلا 3 میلیون تومان داشتم ، فلان کار اقتصادی را به راه می انداختم و می دانستم با آن پول چه کنم و در عرض کمتر از فلان زمان، آن پول را چند برابر می کنم .

ثروتی که در کنار جاده می پوسد + تصویر

در این بین برخی هم این پولها را نه پول می دانند و نه قدر می دانند. البته این افراد اگرچه این پولها را قدر نمی دانند ولی جرات کمک کردن همین قدر پول به چند جوان را هم ندارند.

اما این مطلب، حرف و سخنش چیز دیگری است.

چند سال پیش سیلی در منطقه گلیداغ از توابع شهرستان مراوه تپه آمد و حاصل آن خرابیهای در برخی از نقاط شهرستان بود.

اما بعد از گذشت چندین سال، هنوز برخی از آثار این سیل هنوز پابرجاست.

وقتی از کلاله به سمت مراوه تپه می روی و یا از مراوه تپه به سمت کلاله می آیی، وقتی از پلیس راه چاتال عبور می کنی، به روستای قپان می رسی و در کنار جاده و روبروی کارخانه تعطیل شده لبنیات صحرا، چندین تن آهن آلات و سازه های آهنی مربوط به ساخت سوله های بزرگ را می بینید که سالهاست، در آنجا رها شده و در حال پوسیدن است!

bitalmal1

 

حال سوال اینجاست، آیا این سازه های گرانقیمت آهنی شخصی است و یا به بیت المال اختصاص دارد؟

اگر شخصی باشد که بازهم دل آدمی را می سوزاند و اگر به بیت المال تعلق دارد، باید چنین مسئولینی در داگاههای صالحه پاسخگوی این حیف و میل بیت المال باشند.

منبع : کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار