سید مصطفی محمدی، در مصاحبه با گلستان 24؛

خودشان دارند به صورت قانونی از بیت المال غارت می کنند ، بنده این کار را غارت قانونی از بیت المال می دانم. کسی که خودش از این پول ها گرفته نمی تواند با دیگران برخورد کند.

فیش های حقوقی نجومی، غارت قانونی بیت المال است/سرمایه سران سه قوه باید بررسی شود

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی محمدی، امام جمعه سابق شهرستان بندرگز، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، در واکنش به فیش های حقوقی نجومی گفت: کسانی که فیش های حقوقی نجومی می دهند چگونه خودشان را تبرئه می کنند و می گویند این ضعف در نظارت است؟

وی افزود: مثل این می ماند که بنده که صاحب خانه باشم ، چشم خودم را ببندم و دزد بیاید از خانه بنده دزدی کند و بنده بگویم چرا پلیس این فرد را نمی گیرد؟ این ضعف  در عملکرد دولت می باشد. خودشان دارند به صورت قانونی از بیت المال غارت می کنند ، بنده این کار را غارت قانونی از بیت المال می دانم.

محمدی درباره نسبت دادن این موضوع به دولت قبل از سوی رئیس جمهور عنوان کرد: حتی اگر به قول رئیس جمهور بپذیریم که این مساله ریشه در دولت قبل داشته است، چرا با گذشت سه سال از عمر دولت ایشان ، اجازه داده اند که این موضوع در این دولت نیز ادامه پیدا کند؟

وی ادامه داد: اگر رئیس جمهور بگوید که این مساله را نمی داسته ، این  موضوع ضعف رئیس جمهور است و با این حرف خودشان را زیر سوال می برند. اگر هم ایشان از این موضوع مطلع بوده و با اطلاع ایشان این اتفاق افتاده است باز هم ایشان زیر سوال می باشند.

 امام جمعه سابق شهرستان بندرگز گفت: سه سال از بیت المال به صورت غیر قانونی و غیر شرعی برداشت شده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حرام خواری می شود. این که رئیس جمهور از این موضوع اطلاع داشته است یا خیر، ضعف ایشان را می رساند.

محمدی بیان کرد: چگونه است زمان یارانه از میزان سرمایه مردم و میزان سرمایه ای که در بانک ها دارند خبر دارند، اما از این حقوق نامتعارف خبردار نیستند؟

 

مصطفی محمدی فیش حقوقی

 

وی در مورد برخورد با این افراد گفت : میزان سرمایه ای که روسای سه قوه و مدیران دولتی دارند باید بررسی شود. بنده نمی گویم این مساله مربوط به این دولت یا دولت قبل می باشد ، نظر بنده این است که از زمانی که کارگزاران اشرافی گری وارد این نظام شده است ، از اول انقلاب سرمایه ها را با توجه به حقوقی که از دولت گرفته اند بررسی کنند.

مصطفی محمدی افزود: مگر می شود در این نظام که شعار عدالت ،تساوی و به فکر فقیران جامعه بودن می دهد،  یک نفر هزارو چند صد میلیارد سرمایه و خانه های چند میلیاردی داشته باشد؟  این سرمایه را از کجا به دست آورده اند؟

وی تاکید کرد: به نظر بنده کسی که خودش از این پول ها گرفته نمی تواند با دیگران برخورد کند. کسی که ویژه خواری کرده و حقوق نا متعارف گرفته است نمی تواند دیگران را منع یا با دیگران برخورد کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار