فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به الگو پذیری ملت ایران از قیام اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: امام خمینی (ره) از مکتب امام حسین (ع) درس آموخت و با الگوگیری از این قیام، انقلاب اسلامی را با همراهی مردم به پیروزی رساند.

انقلاب اسلامی رنگ و بوی مکتب امام حسین(ع) را دارد

به گزارش گلستان24، سردار رحمت اله صادقی در یادواره شهدای کارمند علی آباد کتول با بیان اینکه شهید حسین فهمیده طفل 13 ساله که همانند رهبرش از مکتب امام حسین (ع) بود، عنوان کرد: وقتی شهید فهمیده می بیند آخرین سلاح در اختیارش یک عدد نارنجک بیش نیست، نارنجک را به کار می گیرد تا با آغاز سلطه ی دشمن در حد کفایت خود مقابله کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان

وی با اشاره به تصویب قانون کاپیتولاسیون از سوی آمریکا جنایتکار در سال 1343،  بیان کرد: امام خمینی (ره) با این قانون برخورد می کند که منجر به تبعید 14 ساله ایشان به کشور ترکیه می شود. ایشان در این مدت پیام می دهند که ایران دیگر عید ندارد، ایران را عزا کردند و برعزت آن پا کوفتند، قانونی به مجلس بردند که تنها مستشاران آمریکایی مصون هستند.

صادقی با بیان اینکه حرکت انقلاب اسلامی پس از پیام امام  خمینی (ره) کوبنده تر شد، اظهار کرد: اعتراض دانش آموزان در جلوی درب دانشگاه تهران در سال 1357 و شهادت آن ها و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358، نتیجه سخنان امام خمینی (ره) بود که به حرکت خروشان انقلاب اسلامی سرعت بخشید.

وی با اشاره به ثمره راهپیمایی دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی توسط آن ها، اذعان داشت: حرکتی که سبب شد لانه جاسوسی که توطئه های آمریکایی ها  را توسط ایادی داخلی کنترل و اجرا می کرد تسخیر کنندکه امام از آن با نام انقلاب دوم یاد کردند.

صادقی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را ضربه بزرگی بر پیکره آمریکا عنوان کرد و افزود: بعد از این شکست، آمریکا برای مقابله با ایران، به گونه ای دیگر وارد شد و جنگ اقوام و ترورها را آغاز کرد و چون موفق نشد جنگ همه جانبه را در پیش گرفت و برای براندازی نظام اسلامی حتی به این اقدامات بسنده نکرد و دست به عملیات طبس زد که با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا خونخوار می خواست دین را از مظلومیت خارج کند، تصریح کرد: آمریکا فضایی برای مهار انقلاب اسلامی ایجاد کرد و می خواست دین را از مظلومیت خارج و وارد چرخه اجتماعی و اقتصادی کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان درباره سنگینی پذیرش دین و ارزش مداری انقلاب اسلامی برای نظام سلطه در آن دوران، گفت: سوسیالیسم و امپریالیسم هم تلاش کردند که دین را افیون جلوه دهند ولی امام (ره) خلاف آن را انجام داد.

صادقی با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال مدیریت دین توسط خود در ایران است، اذعان داشت: آمریکا می خواهد ایران را مانند عربستان بسازد که تنها ایرانی نامش ایرانی و اداره کشورش به دست این غاصب باشد.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در سال 1385 که وظیفه امروز ملت ایران جهاد کبیر است، اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری شما ملت ایران جهاد اصغر در جنگ تحمیلی کردید و راهبردهای آمریکا را در منطقه به شکست رساندید، راه های ورود آن را بستید و برای عظمت ایران تلاش کردید ولی امروز باید جهاد کبیر انجام دهید و آن هم عدم تبعیت از کفار است.

صادقی با بیان اینکه فرد جهادگر باید خود ساخته باشد، اظهار کرد: اگر کسی بخواهد جهاد کبیر کند باید خود ساختگی در خود ایجاد کند که مقدمه ای برای جهاد اکبر است و این خودساختگی را در زندگی و کار بیامیزد.

وی با تاکید بر اینکه سربازان امروز انقلاب اسلامی از خون پاک شهدا پاسداری می کنند، تشریح کرد: همه مردم باید از ارزش های شهدا مراقبت کنند، مردمی که میراث شهدا را به امانت گرفته و با شهدا میثاق بسته اند.

صادقی در پایان با بیان اینکه یادواره شهدا میثاق با شهدا است، بیان کرد: فرزندان ما از امام حسین (ع) الگو گرفته اند بنابراین امروز باید به آمریکا بفهمانند در این عرصه همه استراتژی هایشان شکست خواهد خورد.
منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار