دبیر اجرای شورای اصولگرایی گلستان:

دبیر اجرای شورای اصولگرایی گلستان با بیان اینکه جریان اصولگرایی یک جریان بسته نیست، گفت: قدم‎های خوبی برای انسجام اصولگرایان در گلستان برداشته شده است.

قدم‎های خوبی برای انسجام اصولگرایان در گلستان برداشته شد / هیچ چیزی در جبهه اصولگرایان پنهان نخواهد ماند

 به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام محسن طاهری امشب در همایش گفتمان انقلاب اسلامی که به همت شورای اجرایی جریان اصولگرایی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس که برای کشور به وجود آمده به نظر می‎رسد انسجام هر چه بیشتر جریان اصولگرای به ویژه اصولگرایان گلستانی یکی از ضرورت‎های است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در مرکز استان گلستان در راستای انسجام جریان اصولگرایی اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به خبرهای خوش وحدت جریان اصولگرایان در کشور جریان اصولگرایی استان گلستان به دنبال این وحدت رویه اقدامات موثری انجام داده است.

دبیر اجرای شورای اصولگرایی گلستان

دبیر اجرای شورای اصولگرایی گلستان ادامه داد: از دوران مرحوم آیت‌الله طاهری با محوریت این عالم بزرگوار مسائل اصولگرایی گلستان پیگیری می‎شد و امروز نیز حجت‌الاسلام سید علی طاهری نسبت به انسجام اصولگرایان گلستان کوشا است.

طاهری با بیان اینکه به نظر می‎رسد شرایط لازم برای انسجام اصولگرایان در گلستان وجود دارد، افزود: قدم‎های خوبی در این مسیر برداشته شده و به دنبال این هستیم که تشکل اصولگرایی به عنوان یک جبهه واحد در گلستان همه تشکل‎ها و چهره‎های گوناگون شهرستانی را در بر بگیرد.

شورای مرکزی در استان و شهرستان‎ها شکل گرفته است

وی افزود: چهره‎های موثر اصولگرایی در استان گلستان زیاد است و قادر به جمع‎آوری همه آنها در یک مکان نیستیم و لذا بر اساس آن شورای مرکزی در استان و شهرستان‎ها شکل گرفته است.

دبیر اجرای شورای اصولگرایی گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان افراد شناخته شده‎ای در جریان اصولگرایی حضور دارند و اگر از افراد و چهره‎های شاخصی در جریان اصولگرایی غفلت شده است دلیلی بر بسته بودن جریان اصولگرایی نیست.

طاهری با بیان اینکه جریان اصولگرایی یک جریان بسته نیست و امکان حضور برای همه افراد در این جریان وجود دارد، بیان داشت: دو انتخابات مهم در پیش‌روی کشور است که برای همه ملت ایران اهمیت ویژه‎ای دارد و جریان مختلف سیاسی برای به‌دست آوردن کرسی‎های انتخاباتی در حال تلاش هستند.

وی با بیان اینکه به عملکرد هیئت نظارت و شورای نگهبان اطمینان داریم، گفت: نخبگان سیاسی سراسر کشور باید وظایف خود را در انتخابات به درستی ایفا کنند.

هیچ چیزی در جبهه اصولگرایان پنهان نخواهد ماند

طاهری با بیان اینکه اولویت کار ما به عنوان یک فرد مومن جریان اصولگرایی تقویت جریان اصولگرایی است، افزود: امروز جریان اصولگرایی با بصیرت عمل می‎کند و بر اساس حساسیت‎ها و نگاه‎ها اصولگرایان هیچ چیزی در جبهه اصولگرایان پنهان نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه اتحاد جریان اصولگرایی نیاز به وحدت، هم‎فکری و گذشت دارد، گفت: هدف از وحدت اصولگرایی آن است که حداقل در انتخابات یک خروجی خوبی در راستای تقویت وحدت داشته باشیم.

دبیر اجرای شورای اصولگرایی گلستان بیان داشت: به دنبال آن هستیم که در جریان اصولگرایی استان گلستان با نشست‎های مختلف آن چه که به نفع جریان اصولگرایی است، اعمال کنیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار