با بجای گذاشتن 4 مصدوم :

مسئول موکب آبشار عاطفه های گلستان گفت: کامیون موکب موسسه خیریه آبشار عاطفه های گلستان هنگام بازگشت در عراق دچار حادثه شد.

تصادف شدید کامیون حامل وسایل موکب موسسه خیریه آبشار عاطفه ها گلستان در عراق + جزئیات

اکرم صلبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر اظهار کرد: کامیون حامل وسایل موکب موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در استان گلستان روز دوشنبه هنگام بازگشت به ایران دچار حادثه شد.

به گزارش گلستان24، وی با بیان این که موسسه خیریه آبشار عاطفه ها نمایندگی استان گلستان به مناسبت اربعین در کربلا موکب برپا کرده بود، افزود: این کامیون حامل وسایل موکب بود و هنگام بازگشت به مرز مهران، از مسیر خود منحرف شد و ضمن چپ شدن به پهلو شیشه های خودرو هم شکست.

صلبی از زخمی شدن چهار نفر از سرنشینان این کامیون خبرداد و گفت: از این چهار نفر با هماهنگی انجام شده در مرز مهران، دو نفر به بیمارستان مهران و دو نفر هم به ایلام اعزام شدند.

وی با بیان این که این کامیون حامل وسایل موکب مانند داربست، گاز و سایر اقلام خدمات رسانی بوده، تصریح کرد: پس از این حادثه خسارت زیادی به وسایل وارد شده اما به دلیل این عدم دسترسی هنوز برآورد کاملی از خسارت نداشته ایم.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده قرار است نیروهای شهرداری کرج برای حمل کامیون به مرز مهران، کمک کنند تا بتوانیم وسایل را وارد کشور کنیم.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر، جزئیات این حادثه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام /

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار