فرمانده سپاه شهرستان بندرگز از عدم حضور برخی مسئولین شهرستان در یادواره شهدای کارمند وعدم فضاسازی محیطی مناسب در هفته بسیج اظهار نارضایتی کرد...

گلایه فرمانده سپاه بندرگز ازبرخی مسئولین شهرستان

به گزارش گلستان24، سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در گفت و گو با خبرنگار کناره در حاشیه یادواره شهدای کارمند بندرگز گفت : اگر برخی مسئولین خودشان شخصاً حضور پیدا کنند شایسته بود حتی الامکان تعدادی از کارکنانشان درمراسمی که متعلق به خودشان بود شرکت می کردند.

گلایه فرمانده سپاه بندرگز ازبرخی مسئولین شهرستان

سرهنگ زمانی از عدم فضاسازی محیطی مناسب برخی ادارات در هفته بسیج اظهار گلایه کرد و افزود : طبق ماده 150 و 151 قانون اساسی همه ادارات در امر بسیج و حمایت از آن دخیل هستند ، این در حالی ایست که برخی ادارت در هفته ای که به این نام مزین شده حتی یک بنر بر سر در اداره خود وصل نکردند.

وی تصریح کرد : در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " اقدام و عمل  " نامگذاری شده از مسئولان انتظار بیشتری برای حضور در عرصه های مختلف طلب می کند .

گفتنی ایست بسیج همواره در تمام عرصه‌ها جلوتر از همه به عنوان یک نیروی مردم ‌نهاد حضور داشته است و در لحظه وقوع بحران  بسیج می‌تواند گره‌گشای مشکلات پیش آمده باشد.

سازمان بسیج مستضعفین یکی از نیروهای پنجگانه سپاه پاسداران و از یکی مهمترین بازوهای قدرت جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که مأموریت جذب، آموزش، سازماندهی و به کار گیری نیروهای داوطلب مردمی را در راستای اهداف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن را بر عهده دارد.

این نیرو که با نام‌های سازمان بَسیج مستضعفین یا نیروی مقاومت بسیج هم شناخته می‌شود در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره)تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ قانوناً رسمیت پیدا کرد و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق گرفت.


منبع : کناره

ارسال نظر

آخرین اخبار