فرماندار گمیشان گفت: رزمندگان اسلام در روزهای دفاع مقدس به پشت گرمی رهبری امام خمینی در مقابل استکبار ایستادند و با شهادت خود امنیت و عزت امروز کشورمان را ساختند و تا ابد تاریخ ساز شدند.

تصاویر/ غبارروبی گلزار شهدای گمیشان در سرمای زیر صفر

به گزارش گلستان24،ساعتی پیش ، فرماندار گمیشان و فرمانده سپاه ناحیه گمیشان، فرمانده نیروی انتظامی ، بخشدار بخش مرکزی و فرماندهان پایگاه بسیج در سرمای زیر صفر درجه به مزار شهدای خوشنام گمیشان رفتند و با غبارروبی گلزار شهدا و خواندن فاتحه به مقام بلندشان ادای احترام کردند.

فرماندار گمیشان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: همه ما مردم شیعه و سنی امروز به کشورعزیزمان و امنیت بی نظیر و ارزشمند آن افتخار می کنیم و همه این عزت و افتخار را مدیون خون پاک شهدا هستیم .

وی افزود: بنا بر آیه قرآن شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می خورند و این مقام شامخ که منسوب به شهداست متن قرآن است و در آن هیچ شک و شبه ای نیست .

ضمیر در ادامه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به  رهبری مقتدرانه و الهی امام خمینی و خون پاک و مقدس شهدا و ایستادگی امروز مردم بیدار کشور در برابر امستکبران و دشمنان با رهبری مقام معظم رهبری سه عامل مهم عزتمندی ما در جهان است .

فرماندار گمیشان در ادامه به راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین حسینی با حضور مسلمانان شیعه و سنی اشاره کرد و این حضور عظیم را از نشانه های معجزه امام حسین (ع) و نشانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست .

go01

go02

go03

go03

go04

go05

go06

go10

go11

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار