طی مراسمی و با حضور مسئولان کشوری سازمان تامین اجتماعی ، علی اصغر نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی استان منصوب شد

مدیر کل جدید تامین اجتماعی استان گلستان منصوب شد + حواشی

 به گزارش گلستان24 ، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان ساعت 14 امروز شنبه 6 آذرماه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد .

نیک نیا

در این مراسم تاج الدین معاون حقوقی ، موهبتی معاون امور استانها و امینی مدیر کل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی حضور داشتند .

طی این مراسم “علی اصغر نیک نیا” به عنوان مدیر کل جدید تامین اجتماعی استان گلستان معرفی و از زحمات محمد حیدری نژاد مدیر سابق در این سمت قدردانی شد.

در این مراسم دکتر تربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و نوراللهی مدیر کل منابع انسانی استانداری گلستان نیز حضور داشتند .

** این مراسم بدون حضور هیچ یک از خبرنگاران استانی و بدون سر و صدا و اطلاع قبلی برگزار شد .

** هفته گذشته بود که بیانیه ای از طرف جمعی از ایثارگران در حمایت از محمد حیدری نژاد مدیر کل سابق این مجموعه و خبر بکارگیری یکی از نزدیکان نماینده در فضای شبکه های اجتماعی منتشر شد .

** در حالیکه در نامه ایثارگران به دخالت نماینده مجلس در عزل و نصب مدیران اجرایی اشاره شده و امری مذموم خطاب گردیده ، تربتی نژاد در مراسم امروز حضور داشت و این موضوع شائبه دخالت این نماینده در جابجایی مدیر کل را بیشتر می کند.

** خطاب این نامه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به همراه نمایندگان مجلس و بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.

** گویا جابجایی مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان پشت صحنه هایی دارد که احتمال جناحی بودن این تودیع و معارفه را جدی می کند .

photo 2016 11 26 23 28 59


منبع : رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار