مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: طی بخشنامه ای که به شهرستان ها ابلاغ شد، تمام مراکز موظف هستند در یخبندان، خدمات شبانه روزی خود را به نیازمندان و کارتن خواب ها ارائه کنند.

مراکز بهزیستی گلستان موظف به پذیرش کارتن خواب‌ها است

به گزارش گلستان24،ابراهیم غفاری، با تاکید بر این که بهزیستی پیش از شروع سرما آمادگی لازم را برای این شرایط یخبندان داشت، اظهار کرد: طی بخشنامه ای که به شهرستان ها ابلاغ شد، تمام مراکز موظف هستند در یخبندان، خدمات شبانه روزی خود را به نیازمندان و کارتن خواب ها ارائه کنند.

وی با بیان این که در گلستان ۲۸ مرکز اقامتی، دو مرکز سرپناه شبانه روزی و چهار مرکز DIC داریم، افزود: به مراکز اعلام شد که بدون هیچ قید و شرطی موظف به ارائه خدمات شبانه روزی بوده و هر کارتن خواب یا بی سرپناهی مراجعه می کند موظف به پذیرش هستند.

غفاری بیان کرد: در سطح شهر گرگان مراکز موظف به گشت زنی بودند تا افرادی در سطح شهر دیده می شوند را به مراکز هدایت کنند و در این مدت یخبندان هم چهار نفر پذیرش شدند.

وی ادامه داد: در آزادشهر ۱۲ نفر و در آق قلا هم سه نفر نفر پذیرش شدند.

مدیرکل بهزیستی گلستان خاطرنشان کرد: مراکز DIC از ساعت ۷ الی ۸ باز می شوند اما اعلام شد که شبانه روزی باز باشند و حتی در تعطیلات موظف به ارائه خدمات شدند.

وی اضافه کرد: میانگین نگهداری شبانه ما ۲۰ نفر بود که به ۳۰ نفر افزایش یافت و موظف بودند که روز ها هم ارائه خدمت داشته باشند.

غفاری با یادآوری این که خدمات عادی بهزیستی در جریان است، گفت: سرپناه شبانه برای کارتن خواب ها از اذان مغرب تا ساعت ۸ صبح مراکز دایر است و هیچ محدودیتی برای پذیرش ندارد.

منبع:رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار