یکشنبه 21 اذرماه

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان گفت : کنگره بزرگ شهدای روحانی استان گلستان روز یکشنبه 21 آذرماه با حضور آیت الله رئیسی در گرگان برگزار می شود .

 کنگره شهدای روحانی گلستان با حضور آیت الله رئیسی برگزار می شود

به گزارش گلستان24،حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری با اعلام مطلب فوق افزود : کنگره 73 شهید روحانی استان گلستان روز یکشنبه 21 آذرماه در گرگان برگزار می شود .

حجت الاسلام ریاحی با اعلام اینکه این برنامه در مصلی نماز جمعه گرگان برگزار می شود تصریح کرد: حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی سخنران این مراسم خواهد بود .

وی بیان داشت : در این مراسم دو تن از روحانیون رزمنده به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس خواهند پرداخت و حجت الاسلام والمسلمین حاج ایوب غفاری نیز به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای اولین اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان گلستان بوده و طی این برنامه از 5 خانواده شهید روحانی به نیابت از 73 خانواده تجلیل خواهد شد.

ریاحی افزود: کنگره شهدای روحانی استان گلستان روز یکشنبه 21 آذرماه در مصلی نماز جمعه واقع در محله سبزه مشهد گرگان از ساعت 8:30 دقیقه صبح با اجرای برنامه های متنوع همراه خواهد بود .

این مقام مسئول نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس را تابناک بر شمرد و تصریح کرد: یکی از اقشار پیشگام و پیشقراول در میادین نبرد، روحانیت معزز بودند که تعداد بالای شهدای این قشر گواه این همین نکته می باشد .

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار