مسؤول بسیج دانشجویی گلستان:

مسؤول بسیج دانشجویی گلستان از وجود 69 شهید دانشجو در استان گلستان خبر داد و گفت: قلم شهید مطهری و خون معزز شهیدان دانشجو دو عنصر تاریخ‎ساز بودند.

69 شهید دانشجو در استان گلستان است

به گزارش گلستان24، علی‌اکبر عرفانی صبح امروز با گرامیداشت روز دانشجو در گفت‎وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در استان گلستان 69 شهید دانشجو وجود دارد که برای حفظ و دفاع از دین و ناموس کشورشان جان‎فشانی کردند.

وی با بیان اینکه کنگره شهدای دانشجو گلستان امروز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز انقلاب اسلامی و به منظور ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، کنگره‎ای تحت عنوان کنگره شهدای دانشجو گلستان برگزار می‎شود.

*69 شهید دانشجو در گلستان است

عرفانی از همه دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان گلستان دعوت کرد که در کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان حضور پرشوری داشته باشند و تاکید کرد: این کنگره راس ساعت 9 صبح در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع‎طبیعی گلستان برگزار خواهد شد.

مسؤول بسیج دانشجویی گلستان اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان را یکی از بزرگترین رویداد معنوی و فرهنگی برشمرد و اذعان کرد: امروز بر ما واجب است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسلی که جنگ را ندیده است و انقلاب را درک نکرده است منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه 69 شهید دانشجو در استان گلستان وجود دارد، بیان داشت: اگر کاری برای شهدا انجام می‎دهیم این اقدام ما در درجه نخست برای تعالی و رشد ما است و موظف هستیم که یک بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کنیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار