مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با توجه به آغاز بارش برف در محورهای استان گلستان، تردد برقرار است و شدت بارش برف به آرامی انجام می‌شود.

همه محورهای استان گلستان باز است

به گزارش گلستان24،مهدی میقانی اظهار داشت: 30 اکیپ‌‎ راهداری استان گلستان در حال آماده‌باش بوده و در صورت نیاز به عملیات برف‌روبی یا نمک‌پاشی آمادگی لازم انجام شده است.

وی افزود: با وجود آنکه در بارش برف اخیر که همه سطح استان را در برگرفت، همه ذخایر ماسه و نمک اکیپ‎ها مصرف شد، برای کسب آمادگی در اسرع وقت در همه انبارها ذخیره‌سازی ماسه و نمک انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به شدت بارش برف اخیر تصریح کرد: در عملیات راهداری اخیر خسارت سنگینی به ماشین‎آلات راهداری وارد شد که اقدامات لازم برای تعمیر و نگهداری تجهیزات انجام شده است.

میقانی با توجه به رصد جاده‎های استان توسط دوربین‎های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل توصیه کرد: مسافران و رانندگان قبل از حرکت با تماس با شماره‎های 01732480019 و سامانه 141 از آخرین وضعیت راه‎ها کسب اطلاع کنند.

براساس پیش‎بینی هواشناسی استان گلستان از عصر امروز با نفوذ سامانه بارشی و ناپایدار تا روز شنبه هفته آینده دمای هوا در استان گلستان به زیر صفر رسیده و شاهد بارش برف خواهیم بود که از ساعاتی پیش بارش برف در استان آغاز شده است.

دو هفته پیش نیز مردم استان گلستان دمای تا 14 درجه زیر صفر را تجربه کردند و بیش از یک متر برف نیز در ارتفاعات استان بارید و خسارت‌های مختلفی به خصوص در بخش کشاورزان و باغداران وارد کرد و برخی از محورهای استان برای ساعاتی مسدود شد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار