امام جمعه علی آباد کتول:

امام جمعه علی آباد کتول سلامت روح را مهمتر از سلامت جسم دانست و گفت: دشمن در ورزش هم سکولاریزه کردن را مانند سایر ابعاد زندگی مسلمانان دنبال می کند. لذا ورزشکاران ما از فرهنگ اسلامی غافل نشوند و برای رشد معرفت دینی خود تلاش کنند.

دشمن می خواهد ورزش را هم سکولاریزه کند

دشمن می خواهد ورزش را هم سکولاریزه کند

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی در اولین یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان که در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان برگزار شد، بیان کرد: تا زمانی که غیرت و همیّت دینی در جامعه وجود دارد، دشمن نمی تواند به آن جامعه نفوذ کند.

وی اظهار کرد: نمونه این مسئله اسپانیا است که یک مرکز اسلامی بود و دشمن برای بر اندازی نظام دینی آن ها، بینشان نفوذ کرده و با ایجاد فاصله میان نسل ها، فساد اخلاقی، بی هویتی و بی تفاوتی توانست این کشور را از دامن اسلام که قرن ها به آن وابسته بود، جدا کنند.

موسوی با بیان اینکه زیبا جلوه دادن کارهای ناپسند و فریبکاری از برنامه های شیطان است، متذکر شد: همه ی ما باید حواسمان جمع باشد که امروز دشمن همین مسیر شیطان را برگزیده و می خواهد با نفوذ در جامعه اسلامی و میان جوان های ما از طریق جنگ نرم، با استفاده از توان درونی جامعه و کمترین هزینه، انقلاب عزیزمان را با دست خودمان نابود کند.

وی ورزش سکولار را آفتی برای جامعه ورزشکاران کشورمان دانست و تاکید کرد: دشمن در ورزش هم سکولاریزه کردن را مانند سایر ابعاد زندگی مسلمانان دنبال می کند. اما با توجه به اینکه سلامت روح از سلامت جسم مهمتر است، ورزشکاران ما از فرهنگ اسلامی غافل نشوند و برای رشد معرفت دینی خود تلاش کنند. 

IMG 3554

امام جمعه علی آباد کتول با اشاره به لزوم حفظ شئونات اخلاقی و اسلامی از سوی ورزشکاران، خاطر نشان کرد: ورزشکار وقتی رفتار اشتباهی انجام می دهد، باید آن را بپذیرد و درصدد رفع آن برآید، نه اینکه به کار اشتباه خود افتخار کرده و برای انجام آن پافشاری کند.

رمضانعلی تربتی نژاد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان علی آباد کتول هم در این مراسم گفت: شهدا به تأسی از امام حسین (ع) به جبهه های حق علیه باطل رفتند تا از آرمان های بلند انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی اظهار کرد: امروز ما میراث دار انقلابی هستیم که هزاران جوان خون خود را پای آن ریختند تا رشد کرده و بالنده شود. حال ما وظیفه داریم در قبال این ایثارگری هایشان، پاسدار خوبی باشیم و از انقلاب اسلامی خوب حفاظت کنیم.

انتهای پیام/


منبع : دانا

ارسال نظر

آخرین اخبار