عربستان سقوط کند، گوساله قربانی می کنم+ تصاویر

در بحبوحه ی آدم کشی برای دفاع از تروریست ها و داعش، جوانی از روستای محمد آباد کتول استان گلستان برای آزادی مردم مظلوم حلب، گوسفندی قربانی و میان نیازمندان توزیع کرد.

ادای نذر جوان گلستانی برای آزادی حلب

golestanema11

به گزارش گلستان24، وقتی حلب بعد از ماه ها حصر و هزاران کشته، رنگ آزادی به خود دید، اینجا مردم ایران جشن هایی  گرفتند و نذرهایی ادا کردند که گویی حلب جزئی از ایران است و آزادی خرمشهر را برای همه تداعی شد.

در روزهای خون و جنگ حلب، مردم ایران غصه ها خوردند و همدردی ها و نذرها کردند، آنچنان که خاکی از همین سرزمین تصرف شده و مردمی از همین دیار هر روز به شهادت می رسد و وقتی هم که این شهر آزاد شد، لبخند شادی بر لب مردم کشورمان نشست که گویی خاکی از همین میهن آزاد شده است.

در روزگار آتش و خون 8 سال دفاع مقدس ایران اسلامی که دشمن برای مقابله با کشورمان کمر همت بسته بود، مردانی غیور برای دفاع از ارزش هایی که به واسطه انقلاب اسلامی کسب کرده بودیم و برای دفاع از خاک میهنمان، در جبهه های نبرد حاضر شدند و هرگاه پیروزی حاصل می شد، مردم معتقدمان در پشت جبهه ها و خاکریزها به یُمن این پیروزی ها، نذرهای کوچک و بزرگ خود را ادا می کردند.

این روزها که حلب در نبود (شهادت) بسیاری از رزمندان ایرانی و سوری، آزاد شده، مردم معتقد ما برای نجات اسلام مقابل داعش و تکفیری ها در حلب مانند همان دوران، گوسفند قربانی کرده و میان فقرا توزیع می کنند.

این در حالی است که در ترکیه و دیگر کشورها برای حمایت از تروریست ها، تکفیری ها و داعش آدم قربانی می کنند.

روح اله کمر دیلمی یکی از جوان های روستای محمد آباد کتول شهرستان علی آباد کتول و دعاگوی مدافعان حرم است که بعد از شنیدن خبر آزادی شهر حلب تصمیم گرفت، نذر خود را ادا کند و برای اینکار گوسفندی را قربانی و میان نیازمندان توزیع کرد.

qorbanialabad1

وی می گوید: همواره اخبار مربوط به منطقه، مدافعان حرم و سپاه قدس را دنبال می کنم.  نذر کرده بودم که اگر حلب آزاد شود، گوسفندی قربانی و میان نیازمندان توزیع کنم.

کمردیلمی با بیان اینکه متاسفانه توفیق حضور در سوریه و پیوستن با مدافعان حرم را نداشته ام، می افزاید: آرامش امروز خود را مدیون مدافعان حرمی هستیم که کیلومترها دور تر از خاک وطن، در حال جهاد با تکفیری ها و داعش هستند.  این وظیفه بر ماست که قدر این آرامش را دانسته و برای دیگران این کار عظیم آن ها را تبیین کنیم.

این جوان گلستانی در پایان صحبت های خود با آرزوی تعجیل در فرج امام زمان (عج) و نابودی کامل دشمنان اسلام، می گوید: امیدوارم به زودی رژیم آل سعود هم سقوط کند تا مردم مسلمانی که به دست آن ها مورد ظلم قرار گرفته اند، رهایی یابند. نذر کرده ام که اگر این اتفاق بیافتد گوساله ای قربانی کرده و گوشت آن را میان فقرا و نیازمندان توزیع می کنم.

حال قضاوت نه با رسانه های کذاب همچون بی بی سی فارسی که سعی در فریب مردم دارد، بلکه با افکار عمومی جهان که بیاندیشند واقعاً کدام چه کسانی حامی مردم هستند و کدام طرف دستشان به خون هزاران مردم بی گناه آلوده است.

qorbanialabad1

qorbanialabad1

منبع : زرین نامه

 

ارسال نظر

آخرین اخبار