مسئول بسیج دانش‌آموزی گالیکش گفت: آزمون علمی بسیج در بهمن‌ماه سال جاری در 19 آموزشگاه این شهرستان برگزار می‌شود.

هزار و 155 دانش‌آموز برای آزمون علمی بسیج در گالیکش ثبت‌نام کردند

به گزارش گلستان24، جواد صائمی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: هزار و 155 دانش‌آموز پایه‌های چهارم تا دهم شهرستان گالیکش برای شرکت در آزمون علمی بسیج ثبت‌نام کردند.

وی افزود: این آزمون در 19 آموزشگاه شهرستان بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

صائمی هدف از برگزاری این آزمون را کمک به راه‌اندازی و هویت بخشی به واحدهای امیدان (ابتدایی) و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان جهت درس خواندن و شورونشاط در واحدهای پوینده ( متوسطه اول) و پیشگام ( متوسطه دوم) عنوان کرد.

به گفته مسئول بسیج دانش‌آموزی گالیکش این آزمون باعث تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، ایجاد شورونشاط در واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی، ارائه خدمات علمی مناسب فارغ از مقوله منفعت‌طلبی، ایجاد و تقویت روحیه رقابت عنوان کرد.

وی از ویژگی‌های آزمون علمی بسیج را پایین بودن هزینه ثبت‌نام، استفاده از معلمان مدارس نمونه و تیزهوشان جهت طراحی سؤالات، صدور کارنامه در کمترین زمان پس از دریافت پاسخ برگ‌ها، برخورداری از بیشترین گستره جغرافیایی، اهدای جایزه و لوح به نفرات برتر کشوری، برای 147 نفر تبلت یا کمک‌هزینه عتبات عالیات، عنوان کرد.

صائمی گفت: در قالب طرح شهید شوشتری 124 نفر از دانش‌آموزان روستای اسلام‌آباد گالیکش برای شرکت در این آزمون به‌صورت رایگان ثبت‌نام شدند.


منبع: نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار