مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خبر داد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری در بهمن‌ماه به میزبانی این استان خبر داد و گفت: این همایش گام بلندی در ثبت بین‌المللی شدن جشنواره اقوام بوده است.

برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری در بهمن‌ماه به میزبانی گلستان

 به گزارش گلستان24، ابراهیم کریمی صبح امروز در گرگان اظهار کرد: یکی از شرایط آنکه سازمان میراث فرهنگی و دستگاه‌های ذیربط مجوز برگزاری بین‌المللی جشنواره اقوام به میزبانی گلستان را صادر کنند، اجرای همایش بین‌المللی گردشگری در استان بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام شد تا زمان برگزاری این همایش به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تحت‌الشعاع مراسم بزرگ دیگری قرار نگیرد که از این نظر، مقرر شد این همایش در بهمن‌ماه سال جاری برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان تاکید کرد: برگزاری این همایش نیز همانند جشنواره اقوام به صورت دائم در گلستان برگزار خواهد شد و امیدواریم بتوانیم بار دیگر ثابت کنیم که گلستان مهد اقوام، وحدت پایتخت امنیت کشور و حتی جهان است.

کریمی بیان کرد: به طور قطع برگزاری چنین جشنواره‌ها و برنامه‌های بزرگ می‌تواند به معرفی بیشتر استان، جذب بیشتر گردشگر و توسعه صنعت توریسم گلستان کمک کند.

معتقدم انتقاد درست و دلسوزانه عامل پیشرفت و حرکت به سمت جلو خواهد شد

وی با تاکید بر اینکه معتقدم انتقاد درست و دلسوزانه عامل پیشرفت و حرکت به سمت جلو خواهد شد، گفت: انتظار ما این است که همه نهادها، شهروندان و اقشار مختلف جامعه ما را در این راه یاری کنند تا بتوانیم به اهداف بزرگی در استان گلستان دست یابیم.

خبرگزاری فارس: برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری در بهمن‌ماه به میزبانی گلستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محوریت دهمین جشنواره اقوام ایران زمین با موضوع نوروز در اقوام، تاکید کرد: ما برای عید نوروز امسال برنامه‌های متفاوتی داریم که یکی از این اقدامات برپایی نوروزگاه است.

کریمی در پایان ابراز کرد: امسال نوروزگاه‌ها با هدف معرفی آئین نوروز در نقاط مختلف استان گلستان برپا خواهد شد که از اواخر اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی این برنامه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار