مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان :

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت: از دل عملیاتی شدن پنجره واحد بانک اطلاعاتی از سرمایه‎گذاری در استان بدست می‎آید.

بانک اطلاعاتی سرمایه‎گذاران گلستان با پنجره واحد بدست می‎آید

به گزارش گلستان24،  داود طبرسا عصر امروز در جلسه بازنگری و عملیاتی کردن سامانه الکترونیکی پنجره واحد اظهار کرد: استعلام‎های متعدد و پاسخ‎هایی که دستگاه‎های استعلام کننده به سرمایه‎گذران می‎دادند باعث شده بود که روند اخذ مجوز سرمایه‎گذاری با یک پرسه طولانی رو به رو شود.

وی تصریح کرد: این موضوع باعث شد که ما در صدد راه‎اندازی یک نرم‎افزار سرمایه‎گذاری پنجره واحد در استان گلستان باشیم.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان با بیان اینکه برای ششمین بار است که نرم‎افزار پنجره واحد را برای مدیران دستگاه‎های اجرایی و معاونین استانداری ارسال کردیم، گفت: با نمایندگان دستگاه‎های اجرایی در این راستا دو نشست برگزار کردیم و همچنین فیلم‎های آموزشی برای بکارگیری از این نرم‎افزار را به دستگاه‎های اجرایی ارسال کردیم.

 

فقدان بانک اطلاعاتی در حوزه سرمایه‎گذاری یکی از مشکلاتی است که با آن رو به رو هستیم

طبرسا افزود:  این آمادگی در استان است که اگر سرمایه‎گذاری وارد استان شود با استفاده از این نرم افزار اقدام و مراحل اخذ مجوزها و درخواست‎های سرمایه‎گذار رصد شود.

وی با بیان اینکه  از دل عملیاتی شدن پنجره واحد بانک اطلاعاتی از سرمایه‎گذاری در استان به دست می‎آید، افزود: فقدان بانک اطلاعاتی در حوزه سرمایه‎گذاری یکی از مشکلاتی است که از گذشته تاکنون با آن رو به رو هستیم.

خبرگزاری فارس: بانک اطلاعاتی سرمایه‎گذاران گلستان با پنجره واحد بدست می‎آید

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان یادآور شد: امیدواریم بتوانیم مسیر توسعه و محور توسعه را در جلسات پنجره واحد مشخص کنیم.

طبرسا یادآور شد: در نرم افزار پنجره واحد قرار نیست همه سرمایه‎گذاران به صورت فیزیکی به مرکز سرمایه‎گذاری سوق دهد و اگر سرمایه‎گذاری به دستگاه‎های اجرایی رجوع کرد کارشناسان شما می‎توانند با استفاده از این نرم افزار آنها را به پنجره واحد هدایت کنند.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار