رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس:الگوی منطقی برای دانش‌آموزان باشیم

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به لزوم فراگیر شدن نگاه و کمک به آموزش و پرورش، گفت: قایق آموزش و پرورش با پاروی همگانی به ساحل مقصود می‌رسد.

قایق آموزش و پرورش با پاروی همگانی به ساحل می‌رسد

به گزارش گلستان24، فرج‌الله رزاقی امشب در جمع مدیران و مسؤولان گنبدکاووس در دفتر امام جمعه این شهرستان در ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد خود در طی یک ماهی که از انتصاب وی به‌عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس می‌گذرد، اظهار کرد: از همه مدیران قبلی آموزش و پرورش گنبدکاووس به‌ویژه مدیر سابق تشکر می‌کنم که مسیر خوبی را به سمت پیشرفت طی کرده‌اند و رد‌پای خوبی از خود به جای گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید جایگاه خود را در شهر پیدا کند، افزود: اگر نگاه به آموزش و پرورش همگانی و فراگیر شود بدون تردید می‌توانیم آموزش و پرورش گنبدکاووس را با سرعت بیشتری به سمت اهداف متعالی آن پیش بریم و این قایق را با پاروی همگانی به ساحل و سر‌منزل مقصود که تربیت نیروهای کارآمد و متعهد برای نظام و انقلاب است برسانیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در این فاصله کوتاه مدیریت متوجه برخی نقاط ضعف و قوت اداره شده‌ایم، خاطرنشان کرد: قصد داریم با نظارت و راهنمایی امام جمعه شهرستان گنبدکاووس از نگاه دینی و اعتقادی دانش‌آموزان مدارس را آسیب‌شناسی کرده و برنامه‌های مدونی را برای این موضوع طراحی و اجرا کنیم.

آماده استماع نقدهای مردم و نخبگان هستیم

رزاقی با اعلام آمادگی برای شنیدن و پذیرفتن نقدهای مردم، مسؤولان و نخبگان شهرستان گنبدکاووس پیرامون عملکرد آموزش و پرورش این شهرستان، ادامه داد: بنده معتقدم که نقدها می‌تواند مایه پیشرفت و سعادت آموزش و پرورش و دانش‌آموزان شود و همواره انتقادات نخبگان را به عنوان یک مولفه پیش‌برنده در نظر گرفته‌ام و از این پس نیز از آنها به گرمی استقبال خواهم کرد.

وی با بیان اینکه مسؤولان الگوهای دانش‌آموزان و نوجوانان هستند، گفت: باید تلاش کنیم تا الگوهایی منطقی، معقول و به دور از هیجانات کاذب باشیم زیرا الگوهای هیجانی می‌تواند مسیر حرکتی دانش‌آموزان را از مسیر صحیح خود خارج کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ضرب‌المثل ایرانی «یک دست صدا ندارد» در حوزه آموزش و پرورش نیز مصداق روشن و بارزی دارد، تصریح کرد: ما در اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس به کمک همه خانواده‌ها، مسؤولان و فرهیختگان شهرستان نیازمندیم و امیدواریم در این مسیر دست یاری که به سمت آنها دراز شده است را بگیرند..

خبرگزاری فارس: قایق آموزش و پرورش با پاروی همگانی به ساحل می‌رسد / الگوی منطقی برای دانش‌آموزان باشیم

توجه به آموزش و پرورش آینده کشور را بیمه می‌کند

رزاقی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت به هیچ عنوان سیاسی نیست، تاکید کرد: اقدامات تربیتی و آموزشی در شهرستان گنبدکاووس و در مدارس باید بدون حب و بغض سیاسی و با دلسوزی برای نوجوانان و جوانان شهرستان شکل بگیرد زیرا آموزش و پرورش یک امر مقدس و زیربنایی است که توجه به آن به‌عنوان یک رسالت همگانی می‌تواند آینده کشور را بیمه کند.

وی از برگزاری اجلاسیه استانی نماز به میزبانی شهرستان گنبدکاووس در 8 اسفند سال‌جاری خبر داد و افزود: این اتفاق بسیار بزرگی برای شهرستان ماست که میزبانی این جلسه را بر عهده گرفته است و البته برای اجرا کمک و همکاری همه صاحب نظران و فعالان فرهنگی و مذهبی در گنبدکاووس را می‌طلبد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در مدارس برای اقامه نماز، خاطرنشان کرد: حضور ایشان می‌تواند به تقویت ارتباط و صمیمیت میان دانش‌آموزان و امام جمعه گنبدکاووس و همچنین جذب آنها به نماز جمعه و حضور در مصلی کمک کند.

گفتنی است فرج‌الله رزاقی حدود یک ماه پیش پس از کش و قوس‌های فراوان و حرف و حدیث‌های درگوشی بسیار در شهرستان مبنی بر تغییر رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس به‌عنوان معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و رئیس این اداره در شهرستان گنبدکاووس منصوب شده بود.

انتهای پیام /


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار