رئیس اداره ایمنی اداره‌کل راهداری گلستان:

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره‌کل راهداری گلستان از نصب چراغ‎های چشمک‎زن هشدار دهنده در تقاطع‎های پرتصادف این استان خبر داد.

نصب چراغ چشمک‎زن درتقاطع‌های پرتصادف گلستان

به گزارش گلستان24، غلامرضا بیکی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای راهداری مسؤولان شهرستانی و ستادی استان گلستان اظهار کرد: آشکارسازی نقاط پرتصادف در محورهای مواصلاتی استان گلستان انجام شده است که در راستای افزایش ایمنی نسبت به نصب چراغ چشمک‎زن در تقاطع پرتصادف مبادرت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه چراغ‎های چشمک‎زن بر اساس نوع و عرض معبر در محل تقاطع نصب می‎شود، تصریح کرد: توجه به علائم و تجهیزات در محورهای مواصلاتی به کاهش تصادفات جاده‎ای و کاهش گره‎های ترافیکی منجر می‎شود.

* لزوم ساماندهی دوربرگردان‎های استان گلستان

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره‌کل راهداری گلستان بر لزوم ساماندهی دوربرگردان‎های استان تأکید کرد و افزود: این اقدام به ایمنی راه و جاده کمک می‎کند.

بیکی از بازدیدهای ممیزی ایمنی در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: بر اساس سنوات گذشته بازدیدهای ایمنی از طریق ستاد انجام می‌شود.

وی در خصوص نصب تابلو علائم در سطح محورهای مواصلاتی بیان کرد: اولویت ما مسیرنما و خطرنما است در اکثر شهرها نظم در تابلوها وجود ندارد که باید در این زمینه اقدامات موثری انجام شود.

خبرگزاری فارس: چراغ چشمک‎زن در تقاطع‌های پرتصادف گلستان نصب می‎شود

این مقام مسئول با اشاره به تهیه کروکی تاسیسات حاشیه راه گفت: برای جذب سرمایه‎گذاران در استان گلستان قرار شده تا طی دو هفته جواب استعلام داده شود.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار