برای شرکت در پنجمین فستیوال بوکس نونهالان کشور؛رقابت‌های انتخابی نونهالان بوکس گلستان به میزبانی گالیکش برگزار می‌شود

رییس هیئت بوکس شهرستان گالیکش گفت: برای حضور قدرتمند استان گلستان در پنجمین فستیوال بوکس نونهالان کشور در استان گیلان رقابت‌های انتخابی تیم بوکس نونهالان استان گلستان به میزبانی شهرستان گالیکش برگزار می‌شود.

10 بوکسور گالیکشی آماده رقابت

به گزارش گلستان24، هادی شاقوزایی گفت: پنجمین فستیوال بوکس نونهالان رده سنی 13 و 14 سال کشور از 12 بهمن‌ماه سال جاری به مدت چهار روز در شهر صومعه‌سرا استان گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: هر استان موظف است طبق سهمیه تعیین‌شده اقدام به اعزام نفرات کند و استان گلستان نیز در نظر دارد برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها مسابقات انتخابی برگزار کند.

به گفته وی در نظر است به مناسبت افتتاح اولین رینگ بوکس شهرستان گالیکش رقابت‌های انتخابی نونهالان استان گلستان روز جمعه یکم بهمن‌ماه در سالن شهدا شهر گالیکش برگزار شود.

شاقوزایی اظهار داشت: وزن‌کشی بدون ارفاق وزن از ساعت ۱۴ در محل برگزاری رقابت‌ها برای متولدین یکم فروردین‌ماه 81 الی 29 اسفندماه 82 انجام می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: مسابقات در سه راند 2 دقیقه با یک دقیقه استراحت بین فرآیندها برگزار می‌شود و داشتن معرفی‌نامه مهر و امضاءشده از سوی اداره ورزش و جوانان و هیئت بوکس شهرستان‌های مربوطه، اصل شناسنامه عکس‌دار، کارت ملی، کارت بیمه معتبر و رضایت‌نامه والدین برای شرکت در این مسابقات الزامی است.

رییس هیئت بوکس گالیکش گفت: مربیان زحمت‌کش شهرستان گالیکش 10 بوکسور را جهت شرکت در این رقابت‌ها آماده کرده‌اند.

شاقوزایی در پایان از تمام شهروندان و علاقه‌مندان ورزش المپیکی و پرطرفدار بوکس خواست جهت تشویق بوکسورهای نونهال گالیکش در سالن شهدا حضور پیدا کنند.

گفتنی است در حال حاضر 3 باشگاه بوکس در شهر گالیکش و دهستان ینقاق از بخش مرکزی این شهرستان به مربیگری هادی شاقوزایی، مصطفی فارسیانی و علی کمال پور مشغول آموزش بیش از 100 بوکسور هستند.

منبع : نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار