فرماندار بندرترکمن خبر داد : افتتاح و کلنگ‎زنی 40 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در بندرترکمن

فرماندار شهرستان بندرترکمن از افتتاح و کلنگ‎زنی 40 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

بهره‌برداری 66 واحد مسکونی روستایی در دهه فجر

به گزارش گلستان24، عبدالحکیم فیروزی ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی 19 پروژه اشتغالزایی و اقتصادی با اعتبار 41 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‎زنی می‎شود همچنین بهره‎برداری و آغاز عملیات اجرایی 21 پروژه عمرانی با اعتبار 12 میلیارد تومان به میمنت دهه فجر انجام می‎گیرد.

وی در خصوص میزان اشتغالزایی پروژه‎های دهه فجر تصریح کرد: با اجرای طرح‎های اقتصادی و اشتغالزایی برای 274 نفر شغل مستقیم ایجاد می‎شود.

* هیچ‎یک از روستاهای بندرترکمن با تانکر آبرسانی نمی‎شود/ در شهر هم کمبود آب داریم

فرماندار شهرستان بندرترکمن با اشاره به اینکه بخش خصوصی برای پروژه آب شیرین‎کن 30 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری کرده است، تصریح کرد: با اجرای این پروژه مشکلات آب روستاها و شهرها کمتر می‎شود.

فیروزی افزود: هیچ‎یک از روستاهای بندرترکمن با تانکر آبرسانی نمی‎شود و همه روستاها از لوله‎کشی آب آشامیدنی برخوردار است برخی اوقات با وجود کمبود آب مجبور می‎شویم که آب را جیره بندی کنیم، سال گذشته مشکل آب را برطرف کردیم، در شهر هم کمبود آب داریم اما این وضعیت مانند روستا نیست.

وی از افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهرستان بندرترکمن در دهه فجر خبر داد و گفت: بازار ماهی فروشان نیز با سرمایه‎گذاری 3 میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره‎برداری می‎رسد این پروژه توسط شهرداری افتتاح خواهد شد.

*66 واحد مسکونی روستایی در دهه فجر افتتاح می‎شود

فرماندار شهرستان بندرترکمن با اشاره به برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی شهدای بهشت فاطمه همزمان با 12 بهمن بیان کرد: در این روز برنامه درختکاری نیز داریم.

خبرگزاری فارس: افتتاح و کلنگ‎زنی 40 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در بندرترکمن/ بهره‌برداری 66 واحد مسکونی روستایی در دهه فجر

فیروزی با بیان اینکه در حوزه بهداشت، فرهنگ، ورزش و اقتصاد برنامه‎های متعددی وجود دارد، افزود: ویزیت رایگان در روستاهای محروم، مسابقات ورزشی، عیادت از بیماران، افتتاح طرح هادی روستایی و جشنواره غذا از برنامه‎های گرامیداشت دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه 66 واحد مسکونی روستایی در دهه فجر افتتاح می‎شود، ابراز کرد: مردم با حضور پررنگ خود در برنامه‎های دهه فجر در حقیقت بزرگترین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را می‎گیرند، در این ایام عملکرد نظام مطرح می‎شود.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار