مدیرکل صدا و سیمای گلستان:

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان یکی از مهمترین دلایل کارنامه موفق نخستین اجلاسیه ملی چهار هزار شهید استان گلستان را در همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی دانست.

کارنامه موفق اجلاسیه شهدا نتیجه همدلی و همکاری است

به گزارش گلستان24،​​ بهرام عبدالحسینی ظهر امروز در شورای سیاست‌گذاری اولین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان اظهار کرد: کیفیت برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در نوع خود بی‌نظیر بود که این یک افتخار بزرگ برای استان گلستان و مسؤولان استانی محسوب می‌شود.

وی همدلی و همگرایی در استان گلستان را برای برگزاری اجلاسیه شهدا را مثال‌زدنی خواند و تصریح کرد: اتفاقی که در کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی شاهد بودیم شاید در هیچ جای مراکز صدا و سیما رخ نداده باشد، فیلم‌ها، تله فیلم‌ها و مستنداتی که ساختیم در تمام شبکه‌های سراسری پخش شدند.

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان بیان کرد: آخرین سریال نیز از 16 بهمن‌ماه جاری از شبکه سوم سیما ساعت 20:45 دقیقه پخش خواهد شد که نتیجه زحمات همه مسؤولان استان است.

عبدالحسینی با اشاره به اینکه همکاران صدا و سیما با جان و دل پای کار آمدند، گفت: جشنواره ارتباطات آخرین برنامه ما در راستای کمیته رسانه و ارتباطات بود که نزدیک به 4 هزار و 670 برنامه صدا رفتیم و 3 هزار و 328 برنامه سیما تدوین شد.

وی با بیان اینکه 8 هزار و 550 دقیقه برنامه تحلیل تهیه و تدوین شد، ابراز کرد: ماحصل زحمات همه کمیته‌ها را باید انعکاس می‌دادیم که امیدواریم این کار را به نحو مطلوب انجام داده باشیم.

خبرگزاری فارس: کارنامه موفق اجلاسیه شهدا نتیجه همدلی و همکاری است

*فرامرزی: 11 المان در گلستان ایجاد می شود/ 5 المان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند

رجبعلی فرامرزی مسؤول مهندسی سپاه نینوا استان گلستان نیز در این جلسه گفت: در کمیته یادمان‌ها و بناها در راستای اجرای نخستین اجلاسیه ملی چهار هزار شهید استان گلستان فعالیت عمرانی را قبل، حین و بعد آن را باید به نحو مطلوب انجام می‌دادیم که در زمینه شهدای گمنام اقدامات خوبی انجام شد.

وی افزود: 11 المان باقی‌مانده که عملیات اجرایی پنج المان کلید خورد و 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم که امید است این اقدامات متوقف نشود.

مسؤول مهندسی سپاه نینوا استان گلستان در خصوص امکان‌سنجی دهکده مقاومت گفت: این پروژه در زمین کمربندی سرخنکلاته اعلام شد و این زمین به عنوان محل اصلی اجرای پروژه در نظر گرفته شده است.

فرامرزی افزود: تمامی خواسته‌ها، دغدغه‌ها و نیازمندی‌های استانی به عنوان طرحی نو بنیانگذاری شده و در اختیار مشاور قرار گرفت.

وی بیان کرد: طرح مطالعات جامع سیمای شهری و معماری داخلی و نظارت بر اجرای آن در پنج بخش به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار