استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: دهکده مقاومت باید الهام‌بخش و پیام‌رسان برای نسل جدید و یک پروژه ماندگار در ترویج فرهنگ ارزشی باشد.

دهکده مقاومت گلستان پروژه‌ای ماندگار در ترویج فرهنگ ارزشی باشد

به گزارش گلستان24،​ حسن صادقلو ظهر امروز در شورای سیاست‌گذاری نخستین اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان اظهار کرد: یکی از ماندگارترین مسائل اجلاسیه دهکده مقاومت خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهدا جایگاه ویژه ای دارند، تصریح کرد: آثار ظاهری شهدا باید حفظ شود تا کارها و فعالیت‌های ما ماندگار شوند در اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان توانستیم آثار ظاهری شهدا را نمایان کنیم.

* مدل‌های موفق را ارزیابی می‌کنیم

استاندار گلستان با بیان اینکه مواردی که شهدا در آثار ثانویه دارند باید رونمایی شود، ابراز کرد: آثار حقیقی، معنوی و ارزشی که شهدا ایجاد می‌کنند از جمله محیطی، استانی، نقدسازی و ملی و غیره باید رونمایی شود.

صادقلو بر لزوم استفاده از فناوری روز برای رونمایی این آثار تأکید کرد و گفت: استفاده از فناوری روز که به شکل دهکده مقاومت و اِلِمان و یا هر مبحثی که در این راستا باید شکل گیرد جزء کارهای باقی مانده ما در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان است که باید این موضوعات پیگیری شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی باید هرچه سریعتر استخراج شود، گفت: ما به دنبال این نیستیم که کدام کارگروه ضعیف و کدام کارگروه قوی‌تر کار کرده است بلکه مدل‌های موفق را ارزیابی می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: دهکده مقاومت گلستان پروژه‌ای ماندگار در ترویج فرهنگ ارزشی باشد

* دهکده مقاومت یکی از ماندگارترین مسائل اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان است

استاندار گلستان با بیان اینکه پیامی که در ارزیابی استخراج می‌شود حائز اهمیت است، اذعان کرد: مدل‌های تجربیات موفق و همچنین عوامل تجربیات موفق را باید مستند کنیم.

صادقلو یادآور شد: یکی از ماندگارترین مسائل اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان ایجاد دهکده مقاومت در این استان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار