مدیر کل کتاب خانه های گلستان:

نمایشگاه کتاب یکی از ابزار های ترویج فرهنگ مطالعه و یک اقدام شایسته است. من معتقد هستم که نمایشگاه کتاب خیلی می تواند دسترسی مردم به منابع مطالعاتی را بیشتر کند. من امیدورام اگر مشکلاتی سر راه مسئولین هست، بر طرف شده و نمایشگاه در استان گلستان برگزار شود.

امیدوارم نمایشگاه کتاب در گلستان برگزارشود

سید حسین علوی، مدیر کل کتاب خانه های استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره تبعات برگزاری نمایشگاه کتاب در استان گلستان گفت:  نمایشگاه کتاب یکی از ابزار های ترویج فرهنگ مطالعه و یک اقدام شایسته است. من معتقد هستم که نمایشگاه کتاب خیلی می تواند دسترسی مردم به منابع مطالعاتی را بیشتر کند. من امیدورام اگر مشکلاتی سر راه مسئولین هست، بر طرف شده و نمایشگاه در استان گلستان برگزار شود. زیرا مردم، به جای طی مسیر طولانی تهران و استان های دیگر، می توانند به سادگی به منابع  مفید کشور دسترسی  داشته باشند. همچنین تمام انتشاراتی های مهم کشور، به استان گلستان آمده و در یک ضیافت کتاب و کتاب خوانی، کتاب های جدید خود را به مردم عرضه می کنند.

ghjgj

علوی در ادامه با بیان این موضوع که نمایشگاه کتاب، به ورود کتاب به سبد خرید خانواده نقش بسیار مهمی دارد، افزود:  من می دانم که همه مسئولین استان مایلند و عزم دارند که این نمایشگاه برگزار شود. امیدوارم که در فرصت باقی مانده از سال و یا در دو ماه اول سال آینده ما شاهد این اتفاق بزرگ فرهنگی در استان گلستان باشیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار