جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در یادواره شهدا: شهدا در جبهه الهی گوششان بدهکار خواص آلوده مرعوب نبود

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: شهدا در بهترین جبهه الهی جانشان را برای حفظ انقلاب اسلامی و آرمان‎های امام راحل و مقام معظم رهبری فدا کردند و گوششان بدهکار هیچ‎یک از خواص آلوده مرعوب نبود.

 برخی روحیه انقلابی خود را واداده‎اند

به گزارش گلستان24،​ حسین کریمی‎اول ظهر امروز در هشتمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان اظهار کرد: اگر امروز در بستر امنیت هستیم به خاطر ریختن خون‎های پاک شهیدان تحت فرامین ولایت بوده است در شرایطی که آتشفشان فتنه‎ها و خونریزی‎ها سراسر عالم را فرا گرفته است در ایران اسلامی در امنیت و آرامش با وحدت و یکدلی تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری در امنیت کامل زندگی می‎کنیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای اهداف و آرمان‎های بلندی است، تصریح کرد: برای اجرایی شدن آرمان‎ها و اصول انقلاب اسلامی بیش از 230 هزار شهید تقدیم این انقلاب شد یک آرمان الهی، اسلامی و قرآنی در مسیر تشکیل امت حق قرار گرفت این انقلاب بر محور الهی حرکت می‎کند و در مسیر بسترسازی برای برقراری حکومت موعود به حرکت شتابنده خود ادامه می‎دهد.

* آیا می‎توانیم به جرات بگوئیم ما ادامه‎دهنده راه شهدا هستیم

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: این یادواره‎ها که به مناسبت پاسداشت شهدای اقشار و 63 شهید کارگر استان گلستان تشکیل شده باید دارای هدف باشد چرا شهدای ما از این مسیر رفتند و بهترین جبهه الهی را انتخاب کردند و جانشان را در این مسیر برای دین فدا کردند.

کریمی‎اول گفت: مهمترین هدفی که در این یادواره‎ها باید به آن توجه کرد آرمانی است که شهدا برای آن رفتند، آیا ما توانستیم از آرمان شهدا دفاع کنیم، آیا ما در مسیر شهدا حرکت می‎کنیم؟ آیا می‎توانیم به جرات بگوئیم ما ادامه‎دهنده راه شهدا هستیم؟ آیا اگر صحنه دفاع از انقلاب به وجود آید ما هم همچون شهدا آماده‎ایم از همه چیزمان بگذریم و در این مسیر جانفشانی کنیم؟

وی بیان کرد: پاسخ به این سوالات را همه باید در درون فکرمان بگوئیم آیا واقعا در مسیر این ارزش‎ها قرار داریم، کسانی که در این مسیر روشن قدم گذاشتند ویژگی‎هایی داشتند آیا این ویژگی همانطور در ما استمرار دارد؟ شهدا توکل‎شان به خدا بود و فقط برای دین خدا حرکت کردند آیا ما این گونه هستیم؟ آیا اقدامات امروز ما در عرصه‎های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی رنگ و بوی خدایی دارد یا اینکه امروز نگاه‎مان این است که جناح ما چه می‎گوید؟ منفعت ما کجاست؟ ولی شهدا اینگونه نبودند.

* شهدا منفعت شخصی و گروهی را هرگز ندیدند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه شهدا در مسیر اعتقادی حق و حکومت دینی حرکت کردند، ابراز کرد: شهدا منفعت شخصی و گروهی را هرگز ندیدند.

کریمی‎اول از دیگر شاخصه‎های شهدا را مطیع امر ولایت بودن عنوان کرد و گفت: شهدا گوش به فرمان امام بودند و گوش‎شان بدهکار به هیچ خواص آلوده مرعوب نبود، امام فرمان می‎داد جان‎فدا می‎شدند چه در سرمای زیر صفر کردستان و چه در گرمای بالای 50 درجه جنوب؛ همواره در رکاب ولایت بودند.

وی با یادآوری عملیات حصر آبادان ابراز کرد: آن زمان که امام راحل فرمود باید حصر آبادان شکسته شود همه کسانی که در جبهه‎ها حضور داشتند درصدد اجرای فرمان امام بودند و با خون خویش این فرمان را اجرایی کردند تا نخستین پیروزی را در حصر آبادان شکستیم حال باید دید امروز هم مطیع امر ولایت هستیم؟.

خبرگزاری فارس: شهدا در جبهه الهی گوششان بدهکار خواص آلوده مرعوب نبود/ برخی روحیه انقلابی خود را واداده‎اند

* فتنه‎گران امید را در دل آمریکا ایجاد کردند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: چه کسانی امروز دم از ولایت می‎زنند اما هیچ اعتقادی به جایگاه ولایت ندارند؟ چه کسانی امروز نام امام را یدک می‎کشند و در مقابل راه امام ایستادند، با دشمنان همراهی می‎کنند، آرمان‎های امام را به صراحت زیرسوال می‎برند؟ چه کسانی امروز دم از امام می‎زنند و با صهیونیزم بین‎المللی و آمریکا همراهی می‎کنند.

کریمی‎اول تاکید کرد: خیلی از این افراد در پست و مسؤولیت‎ها قرار دارند آنها بودند و شنیدند که امام فرمود«ما آمریکا را زیر پا له می‎کنیم» آنها بودند و شنیدند که امام فرمود «اول جنایتکار عالم آمریکاست» شهدا به همین واسطه در میدان‎های جنگ حاضر شدند و خون‎شان را نثار انقلاب اسلامی کردند تا روحیه استکبارستیزی انقلاب اسلامی که از مولفه‎های قدرت نظام اسلامی است با صلابت بماند.

وی با طرح این پرسش که چه کسانی با آمریکایی‎ها لبخند می‎زنند، گفت: چه کسانی امید در دل آمریکا برای انقلاب ایجاد کردند آیا غیر از فتنه‎گران بودند؟ غیر از کسانی بودند که اصول انقلاب را زیر پا گذاشتند و همراه دشمن شدند ما اگر مجلس شهدا را می‎گیریم باید بدانیم اندیشه و راه شهدا چه بود و برای چه به شهادت رسیدند.

* برخی روحیه انقلابی خود را واداده‎اند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: اگر امروز باصلابت راه شهدا را در مقابل دشمنان ادامه می‎دهیم باید به خودمان افتخار کنیم اما اگر از مسیری که رهبرمان به صراحت می‎گوید «آمریکا غیرقابل اعتماد است، آمریکا دارای منطق نیست، آمریکا با لبخندهای ظاهری، خنجری در دست دارد تا از پشت بر پیکر این انقلاب بکوبد» اما برخی به آمریکا اعتماد می‎کنند، دم از شهید و شهادت هم می‎زنند وای به حال این افراد.

کریمی‎اول گفت: مطیع امر رهبری بودن یعنی آنچه ولایت می‎گوید مطیع امر ایشان حرکت کنیم و با جان دل بپذیریم نه اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب را تحلیل و تفسیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه روحیه جهاد و شهادت، نترسیدن از مرگ و انقلابی بودن از شاخصه‎های شهدا بوده است، گفت: در تفکر انقلابی تفکر عاشورا، امام حسین (ع)، جهاد و شهادت وجود دارد، برخی روحیه انقلابی خود را واداده‎اند، دم از دیپلماسی و دیپلماسی غربی می‎زنند غرب که به همان دموکراسی که خودش می‎گوید اعتماد ندارد و از اساس دروغ و فریب برای همه ملت‎هاست آنها اگر دموکراسی را قبول دارند چرا جنبش وال‎استریت سرکوب شد؟

* انقلاب اسلامی باصلابت مسیر خود را ادامه می‎دهد

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: تفکر و اندیشه عاشورایی و جهادی از مولفه شهدا بوده است و افتخار می‎کنیم که در آحاد ملت ایران روحیه شهادت‎طلبی، ایثار و فداکاری وجود دارد، دیروز که یازدهمین شهید مدافع حرم را در شهرستان مینودشت داشتیم به وجود چنین جوانانی که هزاران کیلومتر آن سوی مرزها برای دفاع از انقلاب، اسلام و جبهه مقاومت سر از پای نشناختند افتخار می‎کنیم.

کریمی‎اول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به مرحله پختگی رسیده است، گفت: آقایانی که ته دلشان خالی است و در مقابل دشمن کم‎آوردید بدانید امام ما و انقلاب ما آن روزی که جز خدا یاوری نداشت در مقابل هیمنه قدرت‎ها ایستادند و شاه را از کشور بیرون کردند امروز هم عنایات خدا شامل ما شده است ما تا آخر ایستاده‎ایم و لحظه‎ای عقب‎نشینی نمی‎کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از بلف‎های رئیس جمهور آمریکا ترامپ هراسی نداریم، افزود: هفت رئیس‎جمهور آمریکا رجزخوانی‎هایی کردند اما هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند امروز همان ایمان در وجود فرزندان امام و رهبری موج می‎زند و هر چه در توان داشته و داریم برای مقابله با دشمنان آماده کردیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: آمریکا بداند ترامپ باید بداند اگر کوچکترین غلطی انجام دهد ما با کسی شوخی و رودربایستی نداریم انقلاب اسلامی باصلابت مسیر خود را ادامه می‎دهد ما برای کسانی که ته دلشان خالی شده متاسفیم، ملت ما با داشتن رهبری شجاع و آگاه آماده است و این راه روشن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار