جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: این عزت و افتخار پربرکت انقلاب اسلامی که نصیب ما شده است ثمره‌ی خون شهدا، اطاعت از ولی‌فقیه و ایستادگی در مکتب عاشورایی اباعبدالله الحسین علیهم‌السلام است.

راز ماندگاری انقلاب اسلامی اطاعت از ولی‌فقیه و ایستادگی در برابر دشمنان است

به گزارش گلستان24،​ به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادواره شهید آبروی محله ویژه شهید مدافع حرم «صادق شیبک» در سازمان «هیئت آباد» روستای «عرب بوران» از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش برگزار شد.

nilkooh2119 1

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در این آیین گفت: بستر امنیت و آرامش امروز کشور ما در شرایطی که تلاطم و فتنه‌ها سراسر جهان اسلام را نشانه گرفته است به‌واسطه امام راحل، خون پاک شهدا انقلاب اسلامی و رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای عزیز است.

سرهنگ حسین کریمی اول با اشاره به اینکه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که دنیا به دو قطب کمونیست با محوریت شوروی و قطب دنیای سرمایه‌داری با محوریت آمریکا تقسیم‌شده بود.

به گفته وی هرکسی که می‌خواست در این مقطع حرفی بزند و ایده‌ای داشته باشد باید زیر پرچم بلوک شرق و غرب قرار می‌گرفت.

جانشین فرمانده‌ای سپاه نینوا استان گلستان افزود: در شرایطی که هیچ‌کس جرئت اظهارنظر در غیر این دو اردوگاه را نداشت؛ امام راحل آمد و انقلابش را بانام اسلام و قرآن به پیروزی رساند و دست ردی به سینه‌ی شرق و غرب عالم زد.

وی تصریح کرد: انقلاب امام خمینی (ره) به‌عنوان زلزله‌ی قرن نام گرفت و خوار چشم استکبار جهانی، شرق و غرب به‌ویژه آمریکا شد.

کریمی اول گفت: انقلاب امام حرف جدید، ایده‌ای جدید و راه جدید جلوی پای ملت‌ها و آزادیخواهان عالم گذاشت. در این مسیر فداکاری آحاد جامعه به‌ویژه جوانان نقش بسزایی داشتند.

جانشین فرمانده‌ای سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم با همه‌ی موانع، توطئه‌ها و دشمنی‌های، انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی خود است. دشمنان هر چه در توان داشتند به میدان آوردند برای نابود انقلاب اسلامی اما نتوانستند به‌جایی برسند.

وی تأکید کرد: این عزت و افتخار پربرکت انقلاب اسلامی که نصیب ما شده است ثمره‌ی خون شهدا، اطاعت از ولی‌فقیه و ایستادگی در مکتب عاشورایی اباعبدالله الحسین علیهم‌السلام است.

به گزارش «نیلکوه» شهید شیبک در هشتم آذرماه سال 1368 در روز ولادت امام جعفر صادق(ع) در سازمان «هیئت آباد» روستای عرب بوران از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش به‌عنوان پنجمین فرزند خانواده دیده به جهان گشود و خانواده‌اش وی را صادق نام نهادند.

شهید صادق شیبک هفتمین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران، نهمین شهید مدافع حرم استان گلستان و پس از شهید غلامعلی تولی دومین شهید مدافع حرم شهرستان گالیکش است که 31 فروردین‌ماه سال جاری درراه دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه و براثر اصابت خمپاره تکفیری‌های تروریست به شهادت رسید.

پیکر این شهید دلاور پس از تشییع در شهرستان گالیکش، در گلزار شهدای بی‌بی حلیمه روستای ینقاق از توابع بخش مرکزی این شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید شیبک از تکاوران تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد ارتش (نوهد) ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که به‌صورت داوطلبانه در این راه گام برداشت و به گفته هم‌رزمانش، صادق شیبک قبل از شهادت و در درگیری تن‌به‌تن با تروریست‌های تکفیری، غریب به 40 نفر از آن‌ها را به هلاکت رساند.

گفتنی است شهید «غلامعلی تولی» از تیپ 60 زرهی عمار یاسر گنبدکاووس به‌عنوان نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان از شهرستان گالیکش نیز در دفاع از جبهه جهانی مقاومت برای مبارزه با تکفیری‎ها به خط مقدم زد و در 25 خرداد 1392 در جوار حرم مطهر حضرت زینب (س) به مقام رفیع شهادت رسید و نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان و شهرستان گالیکش شد.

nilkooh2119 1

nilkooh2119 1

nilkooh2119 1

nilkooh2119 1

nilkooh2119 1

nilkooh2119 1

nilkooh2119 1

nilkooh2119 1

 انتهای پیام/

منبع: نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار