آیت‌الله علوی‌گرگانی:

مرجع تقلید شیعیان گفت: خداوند به بنده‌ای که نماز خود را در اول وقت می‌خواند توجه ویژه‌ای دارد و گره‌گشایی خیلی از مشکلات دنیوی و اخروی بندگان است.

نماز اول وقت گره‌گشای بسیاری از مشکلات دنیوی و اخروی است

 به گزارش گلستان24، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضای دبیرستان امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اهمیت نماز در دین اسلام اظهار داشت: به روایت امام صادق(ع) نماز عمود دین  و استقامت دین به عمود و ستون آن است.

 

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر رعایت اصول و قواعد هر کاری افزود: برای پیروزی و موفقیت در هر کاری لازم است، اصول و  قواعد آن کار به‌درستی انجام شود تا به نتیجه مطلوب دست‌ یابیم و نماز در دین اسلام اصلی‌ترین و مهم‌ترین اصل به شمار می‌رود.

استاد برجسته حوزه ارزش و اهمیت عبادت در دوران جوانی نزد خداوند را قابل‌توجه دانست و گفت: تمرکز بر عبادت در دوران جوانی به خاطر شور و شوق و مشغله‌های که وجود دارد سبب مباهات است و خداوند نزد فرشتگان خود بر چنین جوانانی می‌بالد.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم(ص) به جوانان توصیه کرد و افزود: بهترین جوانان کسی است که در سنین جوانی به گونه‌ای رفتار کند که گویا انسان کاملی است و چنین فردی بهترین جوانان است و بدترین انسان‌هاکسانی هستند که در سنین تکامل چنان رفتار می‌کنند که گویا جوانی کم سن و سال است.

مصاحبه خبرگزاری تسنیم با آیت الله علوی گرگانی

وی نماز اول وقت را یکی از توفیقات خداوند نسبت به بندگان دانست و خاطرنشان کرد: خداوند به بنده‌ای که نماز خود را در اول وقت می‌خواند توجه ویژه‌ای دارد و گره‌گشایی خیلی از مشکلات دنیوی و اخروی بندگان است.

مرجع تقلید شیعیان در توصیه به جوانان عنوان کرد: اگر جوانان با خدا عهد ببندد که از دوران شکوفایی و جوانی خود برای عبادت خداوند بهره ببرد و اجازه ندهد نمازش قضا شود به‌طور قطع با یاری خداوند زندگی موفقی خواهد داشت و در همه امور زندگی پیروز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار