معاون استاندار گلستان خبر داد؛

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: گلستان رتبه پنجم اقتصاد مقاومتی کشور را کسب کرد.

کسب رتبه پنجم اقتصاد مقاومتی کشور توسط گلستان
به گزارش گلستان24، محمود ربیعی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته (یکشنبه) دومین اجلاس نماز گلستان  با هدف ترویج فرهنگ نماز در گنبدکاووس برگزار شد.

وی یادآور شد: پس از آنکه در سال گذشته نخستین اجلاس نماز در گرگان برگزار شد تصمیم گرفتیم هر ساله این اجلاس در یکی از شهرستان ها اجرا شود.

وی از برگزاری سومین اجلاس  نماز استان گلستان در سال آینده و به میزبانی شهرستان مینودشت خبر داد و افزود: امیدواریم مسئولان نقش خود را برای برپایی نماز به خوبی ایفاء کنند تا اقامه نماز در سطح استان گلستان افزایش پیدا کند.

مصاحبه اختصاصی خبرگزاری مهر با محمود ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان

برگزاری جلسه شورای اداری با موضوع نوروز

ربیعی به برنامه های ستاد تسهیلات سفر استان هم اشاره و تصریح کرد: تا ایام نوروز امسال یک جلسه شورای اداری در راستای تسهیلات ستاد سفر را برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‎های اجرایی از هم اکنون در  قالب ستاد سفر اقدامات خود را برنامه ریزی کرده اند و امیدواریم بتوانیم با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی برویم.

ربیعی از کسب رتبه پنجم گلستان در حوزه اقتصادمقاومتی کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۴۴۰ میلیارد تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی در قالب طرح رونق تولید پرداخت شد.

وی یادآور شد: علاوه بر آن بانک‎های استان ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به طور مستقیم به به واحدهای صنعتی پرداخت کرده اند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار